Millainen olisit jos sinun pitäisi viettää viikko samojen ihmisten kanssa yhtäjaksoisesti?
Olisitko erilainen jollain tapaa kuin mitä vaikka koulussa?
Millainen olet kotona vanhempien ja sisarusten kanssa?
-Voi tulla yllätyksenä, mutta olen aika rauhallinen, tyyni ja jopa hiljainen. Aamuisin En ennen klo 8:00 usein edes vastaa mitään kysymyksiin kahvipöydässä ennen töihin lähtöä. En jaksa puhua aamuisin mitään. En vaan jaksa.
Kommentit (11)
Olisin oma itseni? Riippuu vähän seurasta ja olosuhteista miten rennosti osaisi olla. Mutta tuskin mitään suuria yllätyksiä tulisi kenellekään.
En ole aamuisin hyvää seuraa. Tai olen periaatteessa hyvää seuraa mutten jaksa puhua. Kaikki menee niin kauan hyvin kun saan olla omissa oloissa ennen klo kahdeksaa*hiljaa). Tai pelkkä hiljainen seurani riittää. Jos toinen jatkaa kyselyä väkisin niin saatan lähteä töihin pahalla päällä.
Olen lukuisat kerrat lähtenyt töihin pahalla päällä kun toinen on jankuttanut ja yrittänyt saada minusta juttuseuraa enne klo 8:00.
Yhdeksän jälkeen on jo sitten eri juttu. Raja kulkee siinä 8.ssa. se on aina ollut niin.
Olen ollut todella varhaisissa aamuvuorossa vuoroviikoin, jolloin on pitänyt herätä ennen viittä. Lähden niinä aamuina töihin aina huonolla päällä koska sisäinen kelloni on määrännyt sen niin että nukun syvintä unta klo 5. 00. Sitä ei pysty muuttamaan.
Aamuvuorossa olen jollain tapaa takussa koko loppupäivän iltaan saakka, koska en saa nukkua minulle tärkeää unijaksoa klo 5.00.
Jos en ole sitä kellonaikaa syvässä unessa niin mikään ei onnistu enää iltapäivällä.
Osa ihmisistä saattaisi olla yllättyneitä arjen kulusta jos viettäisimme sen viikon saman katon alla. En olisi niin miellyttävää seuraa. En jaksa olla vokonaista viikkoa muita varten. Ei.
Osan kanssa kaveruutemme ei sen viikon yhdessäolon jälkeen varmaan edes jatkuisi.
Olen kotona hiljainen ja haluan olla yksin. Pystyn esittämään normaalin puheliasta muutaman tunnin, sitten on pakko päästä rauhaan.
Jos toinen jatkaa kyselemistä niin ärsyynnyn tosissaan ja lakkaan puhumasta yhtä ainutta lausetta. Tarvitsen aamulla ennen klo 8:00 ympärilleni hiljaisen tilan. Minun on pakko saada se. Jos en saa sitä, en puhu enää mitään.