Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painonvartijoihin!

Vierailija
18.08.2008 |

Tänään menen eka kerran painonvartijoihin ja nyt jo pelkkä ajatuskin koko touhusta ahdistaa, mut pakko saada laihdutettua. Onkohan se niin,et aina eka kerta on vaikein ennenkuin homma lähtee rullaamaan. Mutta sitten kun olen reilu 10kg hoikempi voin olla tyytyväinen itseeni ja sanoa et kannatti mennä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen toista viikkoa painonvartijoissa. Ekalla viikolla lähti 3,1 kg. Söin pisteet tarkasti ja lisäsin liikuntaa. Ensimmäiset viikot on kaikista vaikeimpia kun koko ajan pisteet pyörii mielessä mutta kyllä se sitten helpottaa kun alkaa muistamaan pistemääriä ulkoa. Olen siis ollut ennenkin vartijoissa, nyt raskauskiloja yritän saada pois. Ja suosittelen ryhmässä käyntiä. En ole itse aikaisemmin jaksanut jäädä ryhmään mutta nyt otin itseäni niskasta kiinni ja olen käynyt ryhmässä...ja siitä saa potkua ja tsemppiä aina seuraavaan viikkoa ajatellen! Minulla ainakin on ihan eri fiilis laihduttaa kun käyn säännöllisesti ryhmässä. Toinen mikä minua helpottaa, on se, että ostan aina niitä painonvartijoitten herkkuja joissa on pistemäärät valmiiksi. Eli jos tulee ihan hirvittävä himo niin sitten voin syödä makean tai suolaisen nälkään yhden patukan tms. ja hyvin toimii!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi