Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ehkä ihastunut mieheen mutta nähdään vain lounastauolla. Onko mitään toivoa vai pitääkö unohtaa koko juttu?

Vierailija
17.05.2022 |

Jutellaan tosiaan lounastauoilla, mutta yleensä juttelee enimmäkseen yhden miespuolisen työkaverinsa kanssa, jolla välillä riittää juttua aiheista, joista ei itsellä ole sanottavaa. Eli siinä se, vain lounastauolla nähdään ja joskus tulee jotain työhön liittyvää kommentoitua ohi mennen, jos käy viereisessä huoneessa, mutta ei työskennellä yhdessä.

Lisäksi paljastui, että hänellä on lapsi, kun kuulin sattumalta keskustellessaan työkaverinsa kanssa asiasta. Eli pitäisikö unohtaa koko juttu? Mahdollisesti on tuolla perusteella varattu ja vaikka ei olisikaan, luulisi itekin haluavan jutella tauolla, jos on kiinnostunut. Sitä paitsi tilanne muutenkin hankala, kun tauolla muitakin.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa ettei ole kiinnostunut. Kai se muuten osoittais sen kiinnostuksen jotenkin.

Vierailija
2/34 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään merkkejä jotka viittaavat hänen olevan kiinnostunut? Silmäpeliä esim.? Pelkkä juttelu ei kerro mitään koska on normaalia jutella kollegoiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho,olen järkyttynyt.

Vierailija
4/34 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa ettei ole kiinnostunut. Kai se muuten osoittais sen kiinnostuksen jotenkin.

Ehkä sitten teen niin, että jätän kokonaan noteeraamatta, jos haluaa mieluummin jutella tämän työkaverin kanssa ja keskityn ennemmin juttelemaan muiden tauolla olevien kanssa. Parempi sekin kuin sotkea joidenkin juttua puhumalla ihan eri asiasta.

Vierailija
5/34 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tulee Kova Laki.

Se on mun suosikki sarja.

Vierailija
6/34 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos aloitus on niin tylsä, etten viitsi lukea paria riviä pidemmälle, niin miten tylsä ap on?

Vierailija
7/34 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään merkkejä jotka viittaavat hänen olevan kiinnostunut? Silmäpeliä esim.? Pelkkä juttelu ei kerro mitään koska on normaalia jutella kollegoiden kanssa.

Hänellä on aina tapana taukohuoneesta yhdessä lähtiessämme avata ovi avaimella ja antaa minun mennä ensin. Tämä ei tietysti mitään välttämättä merkkaa, sillä voi olla perusystävällisyyttä. Tänään oli asiaa samaan huoneeseen, jossa hän työskentelee, koska tarvitsi kysyä toiselta huoneessa olevalta yksi asia. Huomasin sivusta, että hän kääntyi vähän minuun päin silloin. Toki voi senkin takia, jos luuli, että hänelle oli asiaa minulla, sillä en

sanonut ketään nimeltä tai muuten vain oli utelias.

Vierailija
8/34 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki vaan kiinnosta kaikkia. Kyllä sen sitten huomaa ja tuntee kun se kiinnostava osuu kohdalle.

Vierailija
9/34 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on aina tapana taukohuoneesta yhdessä lähtiessämme avata ovi avaimella ja antaa minun mennä ensin. Tämä ei tietysti mitään välttämättä merkkaa, sillä voi olla perusystävällisyyttä. Tänään oli asiaa samaan huoneeseen, jossa hän työskentelee, koska tarvitsi kysyä toiselta huoneessa olevalta yksi asia. Huomasin sivusta, että hän kääntyi vähän minuun päin silloin. Toki voi senkin takia, jos luuli, että hänelle oli asiaa minulla, sillä en

Eeee hyvvää päevää...

Vierailija
10/34 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen ihastustani vain kerran vuodessa. Onko mitään toivoa vai unohdanko koko jutun?

Vierailija
11/34 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo eivät ole ihastuksen merkkejä. Tuollaisista ei kannata ylianalysoida että ois ihastunut. Kyllä se hakeutuis seuraan usein ja tekis vaikka tikusta asiaa, että pääsis juttusille.

Vierailija
12/34 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näen ihastustani vain kerran vuodessa. Onko mitään toivoa vai unohdanko koko jutun?

Aha

Vierailija
13/34 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo eivät ole ihastuksen merkkejä. Tuollaisista ei kannata ylianalysoida että ois ihastunut. Kyllä se hakeutuis seuraan usein ja tekis vaikka tikusta asiaa, että pääsis juttusille.

Ok. Niin ajattelin. Ei sen puoleen kun en itekään tiedä olenko kiinnostunut etenkään tuon lapsijutun jälkeen. Parempi siis suhtautua neutraalisti.

Vierailija
14/34 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näen ihastustani monta kertaa päivässä mutta en saa millään sanottua mitään tai osoitettua muulla tavoin kiinnostustani. Onko mitään toivoa vai unohdanko koko jutun?

Vierailija
15/34 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaile onko sormusta. Lapsesta on hyvä jutella, kysyä ikää ja harrastuksia.

Vierailija
16/34 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen, että on tylsää olla yksin tauolla, jos joku puhuu jollekin koko ajan ilman, että ite saa koko tauon aikana suunvuoroa eikä tunnu hyvältä väkisinkään vaihtaa aihetta.

Vierailija
17/34 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä viitsiikö ottaa lastaan puheeksi, kun olin ihan eri huoneessa kuullessani asian. Voi ihmetellä salakuuntelinko, vaikka sattumalta kuulin.

Vierailija
18/34 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä viitsiikö ottaa lastaan puheeksi, kun olin ihan eri huoneessa kuullessani asian. Voi ihmetellä salakuuntelinko, vaikka sattumalta kuulin.

Ja onhan avopuolisoita, joilla ei sormusta.

Vierailija
19/34 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös vahva ihastus työkaveriini.

Ja jotenkin vahvasti aistin, että myös hänellä olisi kiinnostusta minua kohtaan.

Paha vaan, että olemme molemmat tahoillamme parisuhteessa, molemmilla lapsia...

Vierailija
20/34 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös vahva ihastus työkaveriini.

Ja jotenkin vahvasti aistin, että myös hänellä olisi kiinnostusta minua kohtaan.

Paha vaan, että olemme molemmat tahoillamme parisuhteessa, molemmilla lapsia...

Lisään vielä, että meillä todella paljon yhdistäviä asioita. Tuntuu siltä kuin universumi antaisi vinkkejä. Yhteisiä kiinnostuksen kohteita, yllättäen asumme käytännössä samalla alueella, lapsilla yhteisiä kavereita, yhdistäviä asioita menneisyydessä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi