15-v nukkuu vanhempiensa välissä...?
Sukulaisellani on 14-v poika, jota olen pitänyt nahjusten kuninkaana jo pitkään. Äiti kaataa maidon lasiin, voitelee leivät, avaa jäätelöpaketit yms, poika ei tee näitä itse. Viimeisen vuoden aikana poika on saanut pyörällä ajaessaan ajaa alamäetkin, eikä äiti enää kiellä sitä. Jos äiti on tunnikin poissa kotoa, soittaa poika tämän kännykkään monta kertaa ja kyselee että koska äiti tulee kotiin passaamaan. No, olen aina ajatellut, että itsepä on äiti poikansa hyysännyt...
Nyt kuulin, että heidän sukulaisilla on 15-v poika, joka vielä nukkuu vanhempiensa välissä! Huh... Siis muuten ilmeisesti heidän mukaansa " normaali" . Ei kuitenkaan suostu esim lähtemään kotoa kylään tms, vaan haluaisi olla kotosalla passattavana. Todella sairasta mielestäni, siis etenkin vanhempien puolelta.
Kommentit (5)
on vauvasta asti saanut heidän sängyssään nukkua ja eipä ole omaan sänkyyn vieläkään suostunut..mielenkiinnolla odotan kauanko vielä menee..
Vierailija:
Viimeisen vuoden aikana poika on saanut pyörällä ajaessaan ajaa alamäetkin, eikä äiti enää kiellä sitä.
onko toi toinen oma lapsi, vrt sukulaisen sukulainen
vai oliko tämä trolli
Ihan sairasta touhua! Ja mitä tuohon ylenpalttiseen pasaamiseen tulee, niin karhunpalveluksenhan tuo äiti pojalleen tekee. Toivottavasti pärjää, kun tulee kotoa lähdön aika. Vaikka kyllähän ne monet äidit ramppavat poikiensa poikamiesboxeissa siivoamassa ja pyykkejä tuomassa/viemässä. Nämä mammat menettävät myös sen ilon, mikä oman pojan nuorukaiseksi ja aikuiseksi pärjääväksi mieheksi seuraamiessa on. Itse ainakin tunnen suunnatonta lämmintä ylpeyttä 17-vuotiaasta pojastani, jota kesätyönantajatkin kilpaa kehuivat. Mutta niinpän sitä sanotaan, että laiska äiti kasvattaa ahkeria lapsia - ja päinvastoin.
Mun veli meni vielä 17-vuotiaanakin äidin viereen nukkumaan. Oli tosin pahassa kännissä silloin ja aamulla ilme melkoinen. ;D