Työkaveri otatti angry birds -kulmakarvat, luulin että tämä sekoilu on jo lopetettu?
Ihan oikeasti, MIKSI? Nyt on vaikea edes puhua sille normaalisti kun tahtomattani tuijotan vaan niitä peukalon paksuisia palkkeja sen naamassa.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen hirvitys on nämä laminoidut kulmat, jotka saa kulmakarvat näyttämään puskilta.
Ne laminoinnit kuluu pois, mutta microblading-kulmat saattavat kestää vuosikausia ennen kuin himmenevät. Mitä ne muutaman vuoden takaiset bloggaajat mahtaa tuumia nyt kun naamassa on vielä ne vanhanaikaiset paksut karvamadot joita laittoivat silloin 4-5 vuotta sitten kun oli muotia?
Millä tekniikalla sille Ylen säätyttö Anninalle on tehty kulmat?? Menee aina koko säätiedoitus ihan ohi, kun tuijotan niitä Röllipeikkokulmia ja mietin "MIKSI?".
Ne karvat on niin selkeästi piirretty, että voisi laskea yksittäiset karvat.
Koominen näky.
Mä luulen että vaalennetut hiukset korostaa liikaa kulmia jos luonnostaan tummat ne kulmat, tai jos kestovärjää niitä tummemmiksi.
Voi olla että tehty laminointi, ilman mitään kestojuttuja. Siinä ne karvat menee kuin joulukuusen oksa.
Yhdistelmä vaalennus + tummat/tummennetut kulmakarvat harvemmin sopii kellekään, tulee vihaisen näköiset julma-kulmat ja henkilön yleisilme muuttuu luotaantyötäväksi.
Sopivat ehkä korkeintaan Gwen Stefanille ja Lady Gagalle, esiintymislavalle ja promokuviin, mutta hehän ovat aina olleet melko värikkäitä tyyppejä muutenkin :D
Minusta ne tuuheat laminointikulmat ovat kivan näköiset, ja tyylikkäämmät kuin microblading-kulmat. Samalla näyttävät ja kuitenkin luonnolliset, koska ei näy selkeitä palkkeja. Itselläni ei kuitenkaan ole, koska ei olisi rahaa sellaiseen. Kulmavahalla ja kynällä siis mennään.
grougho marxilla oli piirretyt viikset mutta se oliki tarkotus olla pelle.
Aloituksesta tulee mieleen, kun vuosia sitten ylä-asteella yksi kaveri alkoi yhtäkkiä käyttää tummaa kulmakynää rankalla kädellä ja oli omituisen näköinen :D Ymmärrän hyvin tuon että vaikea keskittyä toisen sanomisiin kun kulmakarvat vie huomion siis.
Oon luonnostaan vaaleaverikkö joka omistaa tummat cara delavigne kulmat. Ärsyttää, kun nykyään kaikki luulee että harrastan jotain mikro F*bladingiä. Noi överi palkkikulmat on yleensä tosi feikin näköisiä.
Mulla on luonnostaan vaalea tukka ja tummahkot, suht tuuheat kulmat jotka vain siistin värittömällä kulmageelillä. Silloinkin ne meinaa olla omaan makuuni turhan kontrastiset, mutta näillä mennään kun en jaksa mitään vaalentaakaan alkaa.
Ihmiset eivät monesti ymmärrä, että vähemmän on enemmän mitä ulkonäön fiksailuun tulee. Useimmilla on luonnostaan kulmakarvoissaan se itselle sopiva muoto, ja harvojen kasvojen mittasuhteisiin ne täytehuuletkaan sopivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkaverilla oheni kilpparivaivan takia kulmakarvat, mutta kävi vain tekemässä kevyttä kestopigmentointia niihin että niin sanotut tyhjät kohdat täytettiin ja saman värisenä kuin mitä omat kulmakarvansa ovat. Niistä tuli todella hienot.
Minulla on muotoiltu hieman karva- ja häivytystekniikalla, ja kestopigmentointina, eivät hypi naamasta kenenkään silmille samalla tavalla kuin "angry birdsit" eli mikrobleidaushirviöt laminoinneilla. :D
Missä kävit? Voi kun löytäisin hyvän tekijän, itselläni homma meni ihan pieleen. Odotan vain että ne häipyisi.
Pistokset voi aiheuttaa laskimotukoksia, huuiin tulee pukamaisia kovia patteja, joskus sinertävän näköisiä, olen nähnyt livenä.
Pahimmassa tapauksessahan noista voi tulla huuleen kuolio kun ne liialliset aineet tukkii verisuonia.
Monikohan nainen pilasi lopullisesti huulensa Kylie Jennerin trendikkäisen turvotushuulten takia? Se nyt on maailman rikkaimpia joten varmaan varaa maailman kalleimpaan kirurgiin, ja itse asiassa poistatti suurimman osan niistä kemikaalitäytteistään jo 2018 eli kun alkoi odottaa ensimmäistä lastaan.