Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kananrinnasta tulee uunissa rouskuvaa, ei pehmeää?

Vierailija
16.05.2022 |

Teen kananrintaa uunissa koska pannulla savuttaa liikaa ja ei sovi kämpälleni. Olen huomannut että joskus kanasta tulee uunissa "rouskuvaa" kun sitä puree. Ei maistu niin miellyttävältä. Joskus taas ihan pehmeää ja paljon paremman makuista. Mistä tämä johtuu? Pitäisikö laittaa folioon tms.?

Teen 225 asteessa ja 17-20 minuuttia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä matalampaan lämpöön ja pidempään. Itse pistän kananleikkeet riisipedille ja 200 asteessa tunti. Maistuvat täydellisen pehmeiltä.

Vierailija
2/6 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se on about kaikkein kuivinta mahdollista lihaa. Pari minuuttia pannulla ja suuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä matalampaan lämpöön ja pidempään. Itse pistän kananleikkeet riisipedille ja 200 asteessa tunti. Maistuvat täydellisen pehmeiltä.

Kiitos vinkistä!

ap

Vierailija
4/6 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistoit sen liian kuumassa uunissa. joku 180 astetta ja pitempi aika parempi. Paitolämpömittarilta voi tsekata milloin sisälämpötila ylittää 75 astetta jolloin kana on varmasti kypsää.

Vierailija
5/6 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paistoit sen liian kuumassa uunissa. joku 180 astetta ja pitempi aika parempi. Paitolämpömittarilta voi tsekata milloin sisälämpötila ylittää 75 astetta jolloin kana on varmasti kypsää.

180 astetta siis jos on kiertoilmauuni.

Vierailija
6/6 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 astetta ja liemessä (upoksissa) saa illa 2 tuntia ja tulee ihanan pehmeää.