Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parosuhteessa oleva nainen, koetko haluttomuutta?

Vierailija
16.05.2022 |

Minä koen ja se kyllä häiritsee, sillä tuntuu että parisuhde olisi paljon helpompi jos olisin himokas ja halukas. Seksiä tekee mieli ehkä kerran-kaksi kuukaudessa, on meillä siis seksiä useammin mutta miehen aloitteesta. Minä en vain jotenkin "muista" ajatella edes koko asiaa. Mies on hyvännäköinen, tekee kotitöitä, juttelemme jne parisuhde on siis muuten tosi hyvä. Nautin pussailusta ja toistemme hyväilystä mutta juuri koskaan ajatukseni ei mene seksiin asti. Mies on sanonut että häntä häiritsee kun en halua häntä. Olen miettinyt asiaa ja tajunnut etten koskaan ole suoranaisesti halunnut ketään miestä pelkästään. Kiihotun vain fantasioista ja jos mieleni ei ole vapautunut(?) fantasioiden ajattelulle niin en myöskään kiihotu. En kiihotu siis alastoman miesvartalon (enkä naisen, jos joku ajattelee että olisinkin lesbo) näkemisestä. Kuulostaa jopa täysin vieraalta ajatukselta omaan korvaan. Kehun siis miehen ulkonäköä, juttuja tai millo mitäkin mutta en siis osaa himoita, mitä mieheni kaipaa. Tämä harmittaa minuakin. Muita?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs juttu tämä parosuhde nyt sitten on?

Miksi aina pitää kysellä jostain selvästä kirjoitusvirheestä? Esitätkö tyhmempää mitä oikeasti olet? 

Vierailija
22/23 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli kyllä samaistun että en itsekään juuri ajattele seksiä tai tunne suurta halua ihan spontaanisti. Sellaista tapahtuu ehkä joitakin kertoja vuodessa. Mutta sytyn kyllä yleensä lähes aina kun mieheni tekee aloitteen. Olen vain jotenkin sellainen että oma seksuaalisuuteni ei ole kovin aktiivista lajia vaan vaadin siihen sen toisen aloitteen.

Tajuan kyllä että tämä on miehelleni ollut joskus ongelma mutta tästä on sitten puhuttu. Varmasti mieskin haluaisi tuntea olevansa haluttu niin että nainen olisi aktiivinen. Mutta olen yrittänyt selittää että kun hän saa minut lähes aina syttymään, se tarkoittaa sitä että hän on minusta haluttava.

Koin myös joskus itseni haluttomaksi kun en aktiivisesti halunnut mutta nyt olen ymmärtänyt että haluttomuutta olisi vasta se jos en syttyisi miehestäni tai nauttisi seksistä hänen kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. 

Vähän ristiriitaista kun kuitenkin kaipaan seksiä ja nautin siitä tosi paljon. Olen aina ollut aktiivisempi meistä

Mutta mulle ei riitä pelkkä tunnin sessio sillointällöin, esileikkiä ja pano. Tarvitsen myös läheisyyttä ihan arjessa ja sitä meillä ei ole. Kuiva nokkaisu vain ja nopea läpy-läpy halaus kun menen nukkumaan. 

Olen mieluummin ilman ja haaveilen miehestä joka osaisi olla fyysisesti läsnä, intohimoinen ja hellä. 

Onnittelut hyvistä valinnoista.

Kiitos.

99% mieheni on täydellinen, vain tuo läheisyys ei ole hänelle luontaista jostain syystä. Seksiä siis kyllä saan.