En jaksa enää tätä läskin elämää
En vain jaksa. Tekisi mieli lopettaa kaikki.
Nainen 44v 164/75
Kommentit (9)
Mikä siinä läskin elämässä on rasittavaa? Ilmeisesti toisilta saatu palaute, joka masentaa. Ääliöt kommentoivat toisten ihmisten ulkonäköä!!! Ymmärrän että typeryyden kohtaaminen väsyttää.
Höh. SUnhan sille pitää jotain tehdä.
Ei meillä ole taikasauvaa.
Lakkaa mättämästä herkkuja. Piste.
Aika yleistä olla ton verran ylipainoinen. Ajattele muita asioita ja unohda paino.
Ei tuo vielä paha ole. Syö vähemmän, liiku enemmän. Ootko kuullut tämmöisestä?
75!
Olen aina ajatellut että hoikilla ja kauniilla ihmisillä tulee olemaan elämässä niin vaikeeta sitten kun rupsahtavat.
On helpompaa olla tämmöinen siedettävänaamainen muhkeakroppainen lapsesta asti. Ei tule pudottua niin korkealta.
Mutta siis joo, vaikka salaa vähän hymyilenkin tuolle APn painolle (terkuin bmi 42) niin otan osaa. Onhan se aina ikävää havahtua siihen, ettei ulkoisesti yhtäkkiä muisutakaan sitä joka joskus on ollut.
Minua jotenkin ärsyttää tällaiset aloitukset. Olen ex-läski, ja laihdutin liki 90 kilosta 33 kiloa pois. Se todellakin ON näin helppoa: leipä, pulla sun muu turha mössö pois, ja tietysti karkit ja sipsit, ne kuuluu kakaroiden ruokavalioon. Liiku enemmän. Älä juo limsoja sun muita.
Syö vähemmän, nimenomaan hiilareita ja sokeria, ja lähde liikkumaan. Enkä tarkoita jumppasalia tms, itse laihduin kävelemällä. On turha valittaa jos ei asialle itse halua tehdä yhtään mitään. Kun se laihdutus kuitenkin on erittäin helppoa.
Älä syö sokeria ja rasvaa. Helppo juttu. M43 189/88
Jaa. Mä jaksan vaikka painan melkein 120kg.