Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolottaa opintojen venyminen

Vierailija
15.05.2022 |

Olen opiskellut 13 v ja still counting. Kandi meni vain parilla vuodella yli ja maisteri yli tuplalla. Okei olen sairastellut vakavasti mut sairausvuosia ei ole tuossa mukana. 21 v sitten aloitin opiskelun tosiaan. Enkä ole juuri edes töisdä ollut kuin pakolliset. Tiedän, että ketään ei kiinnosta mutta mua oikeasti hävettää.

Ikääkin jo 40v. Aloitin urakan 18 vuotiaana. Huoh

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ylpeä siitä, että olet jaksanut kuitenkin jatkaa, etkä luovuttanut! Ihmisillä on nykyään niin monenlaisia opintopolkuja, että kaikki erilaiset etenemiset ja mutkat ovat ihan normaaleja.

Vierailija
2/2 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska et ole juuri ollut töissä kuin pakolliset työharjoittelut sanoisin, että tilanteesi on aika nolo. Tunnen itsekin pari muuta henkilöä, jotka eivät 40-vuotiaana ole vielä tehneet oikein mitään töitä, vaan täyttäneet elämänsä opiskeluilla. Kyllä sukulaiset ja muut ihmiset ihmettelevät kovasti tilannetta. Olen huomannut, että nämä keski-ikäiset ikiopiskelijat eivät pysy työelämässä, sillä eivät kestä minkäänlaista stressiä ja painetta. On helpompi työntää pää pensaaseen eli leikkiä opiskelijaa.

Ne, jotka opiskelevat rivakasti, yleensä tekevät myös opiskeluaikana töitä ja heistä tulee hyviä työntekijöitä. Sitten on niitä, jotka ovat loistavia opiskelijoita, eikä sitten mitään muuta. Onnea vain opiskeluillesi. Eläkettä et ennätä kerryttää mutta onneksi saat muiden verorahoilla maksettua kansaneläkettä 857 e/kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi