Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pihtailet vieraille tarjoiluissasi?

Vierailija
15.05.2022 |

Johtuuko se todellisesta vähävaraisuudesta vai mistä? Tarkoittaa nyt esim. näitä häämenussa, rippijuhlatarjoiluissa ja talkooruoassa säästelijötä, tai niitä, jotka eivät tarjoa yökylään kutsumalleen kaverille riittävästi ruokaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei ruokaa menisi hukkaan.

Vierailija
2/5 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin köyhä, että jos joku tulis yllättäen kyylään niin järsittäis samaa soppaa. Kahviin ei ois maitoa, sokeria joo. Mutta juhlia en kyllä järjestäisi varautumatta.... Mutta yllätysvieraat, huoh = joskus ollut noloa, kun ei ole mitään mitä tarjoilla. Oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin köyhä, että jos joku tulis yllättäen kyylään niin järsittäis samaa soppaa. Kahviin ei ois maitoa, sokeria joo. Mutta juhlia en kyllä järjestäisi varautumatta.... Mutta yllätysvieraat, huoh = joskus ollut noloa, kun ei ole mitään mitä tarjoilla. Oikeasti.

Ei siinä ole mitään noloa jos vieraat tulevat yllättäen. Ei kellään ole mitään velvollisuutta pitää jotain vierastarjottavia aina kaapissa varmuuden varalta.

Vierailija
4/5 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei kysyttykään tarjoamisista yllätysvierailulle tulleille.

Vierailija
5/5 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea arvioida vieraan ruokahalua kun itse syön vähän ja oletan annoskoot sen mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi