2 vkoa erosta ja exällä jo uusi, huijataanko mua?
Ex kertoi seurustelevansa työtuttunsa kansa suhde kuulemma on ihan uusi. Onkohan totta?
Erosimme nk. yhteisymmärryksessä, mutta nyt mietin manipuloitiinko mut siihen, ex oli ollut koko kevään joko etäinen tai riidanhaluinen.
Kommentit (55)
Jos olet eronut. Suhteesi loppu. Mitä väliä mitä exälläsi nyt o? Miksi vaivaat sillä päätäsiÄlä pidä häneen yhteys.Se juna meni jo. Puhelut,viestit sulkun.Eli eston.
Eiköhän se suhde ollut jo ennen eroa, harvemmin aloitetaan vasta, kun toinen on faktisesti eronnut.
Mikä helkutin raportti siitä erosta pitäisi vääntää. Ilmotus riittää, jos erota haluaa.
Taas tätä "miehet pettää ja naiset kiltisti ovat uskollisia" paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa että manipuloitu eroamaan? Jos jompikumpi haluaa erota, se on ilmoitusasia eikä vaadi manipulointia. Olisitko itse halunnut jatkaa suhdetta mahdollisen pettäjän kanssa?
En ole ap, mutta veikkaan tuolla manipuloinnilla sitä että ex on keksinyt riitaa kaikesta mahdollisesta ja mulkkuillut, jotta ei tarvitse itse ottaa täyttä vastuuta erosta vaan saa ns siunauksen kun ap saa tarpeekseen.
Tuo on aika yleinen toimintatapa.Ja joo. Kyllä mua ainakin satutti vielä jälkeenpäin erosta kun sain tietää exän muista naisista. Ihmettelin rakastin se ikinä, missä vaiheessa olisi pitänyt huomata ja kuinka pitkään olen elänyt valheessa.
Se on myös tosi epäreilua pitää toista valheella suhteessa itseensä, kun varmaan se toinenkin löytäisi muutakin seuraa aikanaan.
Joo,juuri näin!
Ap
Kuten aikaisempi sanoi, niin ei kahdessa viikossa edetä tutustumisesta seurusteluun.
Valitettavasti on erittäin todennäköistä, että jos ap:n exä ei jo varsinaisesti pettänyt tämän uuden kanssa, niin ihastumistasolla ollaan vähintään oltu, ja keskusteltu ja suunniteltu tulevaa.
Olen itse ap kokenut saman, ja tiedän että se sattuu. Mutta parempi kuitenkin tietää totuus, kuin elää valheessa.
Vierailija kirjoitti:
Kuten aikaisempi sanoi, niin ei kahdessa viikossa edetä tutustumisesta seurusteluun.
Valitettavasti on erittäin todennäköistä, että jos ap:n exä ei jo varsinaisesti pettänyt tämän uuden kanssa, niin ihastumistasolla ollaan vähintään oltu, ja keskusteltu ja suunniteltu tulevaa.
Olen itse ap kokenut saman, ja tiedän että se sattuu. Mutta parempi kuitenkin tietää totuus, kuin elää valheessa.
Miksi ei? Äiti ja isäni menivät naimisiin 1kk tuntemisen jälkeen. Ovat nyt olleet yhdessä 48 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Äiti ja isäni menivät naimisiin 1kk tuntemisen jälkeen. Ovat nyt olleet yhdessä 48 vuotta.
Tämä auttaa aapeetä miten?
Huijattiin eroamaan yhteisymmärryksessä? Olisiko ollut parempi riidoissa niin, että sinä olet jättäjä vai mikä?
Manipuloinnilla tarkoitan sitä että olen sanonut (johdateltuna) että juu, varmaan pitää meidän erota kun on näin paljon riitaa (jonka ex saanut pikkuasioista väännettyä). Ja kyllä, erota pitää, jos on kolmas kuvioissa eikä olla polyamorisia. Mutta ehkä sen voisi myöntää?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei auta aapeeta.
Aapee jätti, mutta mies vietiin heti.
Mulle kävi ihan sama homma, miehellä oli "uusi" nainen noin viikko sen jälkeen, kun eropäätös oli tehty. Ei koskaan myöntänyt mitään, mutta ihan selvä hommahan tuo on. Näitä on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet, että kaiken ketjussa sanonut pitää jotenkin auttaa ap:ta? Eihän tuossa edes puhuttu ap:lle tai ap:n tilanteesta, vaan kommentoitiin aiemman keskustelijan sanomisia. Keskustelupalstalla on tapana keskustella muidenkin kuin aloittajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mistäpä me voisimme exäsi suhteista tietää. Ja mitä se sinulle enää edes kuuluu, kun ero on jo tullut.
No eipä muuten kuulukaan mutta kivempi elää totuudessa kuin valheessa,
Ap
nyt sinun kannattaa käyttää aikasi stalkkaamiseen kokopäiväisesti seuraavat 3 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei auta aapeeta.
Aapee jätti, mutta mies vietiin heti.
Ja nyt ap on katkera, kun miehellä olikin vientiä, mutta ap joutuu vain parkumaan yksikseen täällä.
Melko epätodellinen skenaario tuo.
Siis että kukaan ajattelisi että "erosin viikko sitten, otanpa uuden tuosta työkaverista ja alan seurustelemaan"
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa että manipuloitu eroamaan? Jos jompikumpi haluaa erota, se on ilmoitusasia eikä vaadi manipulointia. Olisitko itse halunnut jatkaa suhdetta mahdollisen pettäjän kanssa?
draamaa ja uhriutumista
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi ihan sama homma, miehellä oli "uusi" nainen noin viikko sen jälkeen, kun eropäätös oli tehty. Ei koskaan myöntänyt mitään, mutta ihan selvä hommahan tuo on. Näitä on paljon.
Jatkan: Ja siis tahallinen mulkkuiluhan on myös näiden selkärangattomien suosima strategia. Heittäydytään täysin mahdottomaksi siinä toivossa, että toinen jättäisi, jotta voisi itse olla se uhri, joka saa sympatiat.
Aika huolestuttavaa että mies ei osaa olla yksin. Vie kaikki vanhat traumat ja tunnelukot uuteen suhteeseen. Onnea vaan.
Aika pikaista toimintaa.
Kuka muka ylipäätään alkaa seurustelemaan parin viikon tuntemisen jälkeen?
Kyllä niillä on ollut sutinaa pidempäänkin.