Mitä syitä voi olla jos alle 40-50vuotias on
Kommentit (21)
Sairaus, joko fyysinen tai psyykkinen.
Mielenterveys ongelmat, masennus ja muut terveysongelmat.
Syitä voi olla monia, mutta mitkään niistä ei kuulu sulle.
Olen 25v ja mielenterveyssyistä eläkkeellä.
No, joka päivä 10 alle 30 vuotiasta jää eläkkeelle mielenterveys syitä ja tuskin mistään uudesta ilmiöstä on kyse vaan kasvavasta trendistä.
Kaikki yllämainitut tai sitten se, että elää pääomatuloilla.
Esim. tapaturmasta aiheutunut fyysinen vamma.
Kaikki vammat eivät näy päällepäin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki yllämainitut tai sitten se, että elää pääomatuloilla.
No ei se oikeuta eläkettä.
Vierailija kirjoitti:
No, joka päivä 10 alle 30 vuotiasta jää eläkkeelle mielenterveys syitä ja tuskin mistään uudesta ilmiöstä on kyse vaan kasvavasta trendistä.
Pullamössö sukupolvi?
Kun tekee pitkän rupeaman latvalahona niin se palkitaan loppuelämän lomalla. Vähän kuin eläisi pääomatuloilla, mutta ei sitten kuitenkaan.
Itse tiedän ihmisen joka on joutunut eläkkeelle 19-vuotiaana auto-onnettomuuden takia. Ei sitä hänestä päällepäin huomaa, mutta on isoja ongelmia selän kanssa ja pää sai kovan iskun niin aivovammakin tuli.
Vierailija kirjoitti:
Kysyinkin yleisesti en sun eläkettäs.
Erilaiset tautiluokittelun F-diagnoosit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo kertonut, että itse olisi eläkkeellä vaan kertoi, että syitä voi olla monia näillä jotka jo nuorena eläkkeellä eikä ne muiden syyt kuulu sulle. Ne voi olla todella kipeitä asioita näillä ihmisille eikä siihen tarvita ihmisiä utelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo kertonut, että itse olisi eläkkeellä vaan kertoi, että syitä voi olla monia näillä jotka jo nuorena eläkkeellä eikä ne muiden syyt kuulu sulle. Ne voi olla todella kipeitä asioita näillä ihmisille eikä siihen tarvita ihmisiä utelemaan.
No siinä vaiheessa kun menet treffeille kolmatta kertaa niin kyllä se olisi kiva tietää syy miksi on eläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu rasistisena.
🤣
Joo ja jos on mielenterveyssyistä niin syynä mielenteveydettömyyteen usein varmaan me muut kuspäät
Omassa tuttavapiirissäni ainoa nuori eläkeläinen on sairastanut aivokasvaimen nuorena. Se on leikattu, mutta ilmeisesti työtä tämä ihminen ei enää jaksaisi, vaikka on lyhyesti tavattaessa ihan fiksu ja reipas.
Siis 40-50 vuotias ei alle tai no miksei allekin.