Jos saisit valita puolisolle KOLME ominaisuutta, mitkä ne olisivat?
Nyt ei kerrota mitään, mitä ei haluta, vaan minkälainen olisi sun toivepuoliso kolmella ominaisuudella sanottuna? Nyt saa toivoa.
Kommentit (628)
JOS haluaisin puolison (mitä en halua), hänen pitäisi olla:
-älykäs. Täysjärkinen ja hyvä keskustelija
-itsenäinen ja sallia itsenäisyyden minullekin
-avarakatseinen ja elämääle utelias.
Tässä taisi tulla enemmänkin kuin ne kolme ja lisää voisin luetella.
Mutta koska tällaista miestä ei olemassa ole, elän yksin. Näin on hyvä, kompromissia en tee.
Luotettava, leppoisa, huumorintajuinen. Juuri sellainen puoliso minulla on.
Älykkyys, luotettavuus ja hyvä rakastaja. Fyysinenkin puoli on parisuhteessa tärkeää henkisen yhteyden ja luotettavuuden lisäksi.
1. Älykäs
2. Puoleensavetävä
3. Luotettava
Viisas, mukiinmenevän näköinen ja rauhallinen. Tämähän onkin mun oma mies.
1. Hyvät keskustelutaidot
2. Aktiivinen (tai liikunnallinen. Eikä ole synonyymi lihaksikkaalle tai muutenkaan ulkoisille ominaisuuksille, en vaan kestä makoilua kun olen itse aika meneväinen)
3. Itsevarma (ei mikään häntäheikki muka-itsevarma, vaan sillä tavalla sinut itsensä ja oman elämänsä kanssa)
Tunne-elämältään tasapainoinen
Älykäs
Uskollinen
1. Älykäs
2. Empaattinen
3. Tunteet molemminpuolisia
Siinäpä ne kaikki. Ei ole edes lisättävää, silti en ole vielä tällaista miestä löytänyt.
1.luotettava
2.kannustava
3.keskustelutaitoinen
Estoton seksuaalisesti
Rehellisyys
Myötätunto(narsistin vastakohta)
Narsisteihin lähinnä törmännyt jotka eivät osaa sanoa jos jokin vaivaa, silmät kirkkaina jokainen väittänyt rakastavansa yli kaiken vaikka olisi jättämässä seuraavana päivänä. Olisi kiva löytää ihminen joka ei valehtele päin naamaa.
Kuunteleva
Sopivan aggressiivinen
Luotettava
1. ei halua olla parisuhteessa
2. ei halua keskustella tai jutella tai ylipäätään puhua mistään
3. ei halua olla kanssani missään tekemisissä
Siinä olisi täydellinen puoliso, kumpikaan ei halua parisudetta, ja inhoaa tyhjästä jauhamista. Ja jos tyyppi on sosiaalinen, niin olkoon sitä muiden kanssa, ei minun.
Älykäs
Huumorintajuinen
Musikaalinen
1. Sellainen, jonka hartiat jaksavat kantaa tarvittaessa myös minun murheitani, koska minä joka tapauksessa jaksan kantaa tarvittaessa hänen murheitaan.
2. Tunneälykäs
3. Sopivasti huumorintajuinen ja elämään positiivisesti suhtautuva.
Viisas
Henkinen
Huumorintajuinen
Huumorintajuinen
Siisti
Työteliäs
Fiksu, sosiaalinen, muista välittävä