Onko tapa puhua ilmavaivoista todella syy erota?
Olen tapaillut miestä tammikuusta saakka. Molemmilla on lapsia aiemmista suhteista, joten tällainen hidas tapailu on sopinut meille. Kaikki on mennyt ihan hyvin, mutta minua on alkanut ärsyttää suunnattomasti miehen tapa töräytellä pieruja ruokapöydässä, ravintolassa ja Prisman käytävillä. Tyytyväisenä haistelee pierujaan ja nauraa hajulle tyytyväisenä, vaikka ohi menee ihmisiä. Hän on piirun alle 40. Eli ei todellakaan mikään teinivitsailija. Olen sanonut miehelle aiheesta, mutta hän pitää minua tiukkapipona. Alussa hän piilotteli tätä puolta itsestään, nyt ei enää halua takaisin kaappiin omien sanojensa mukaan.
Tänään pieraisi poikansa naamaan tämän nukkuessa sohvalla. Olin viereisellä nojatuolilla lukemassa. Pieru tuli myös minua päin.
Pidän miehestä muuten. Arvomme ovat samanlaiset, teemme samanlaisia töitä ja viihdymme yhdessä jos tätä kiusallista asiaa ei lasketa. Mutta tätä en kestä. Onko siis todella myönnettävä, että tämä suhde katkeaa pierujen töräyttelyyn? Voiko miehen vielä saada muuttamaan tapojaan?
Kommentit (31)
Kyökkipsykologi tässä. Kyllä tuo on syy erota, koska miehesi on selvästi jäänyt kehityksessään anaaliseen vaiheeseen, kuten pikkulapsi, joka nauttii kakastaan, koska se on hänen luomuksensa. Ilmenee solipsistisena käyttäytymisenä, ikään kuin muita ihmisiä ei olisikaan. Eroa ja nopeasti.
No ei kyllä mistään suolisairaudesta ole kyse jos töräyttelee tositen naamaan. Se on mielisairaus.
Jatkuvat ilmavaivat ovat oire ruoka-aineallergioista,laktoosi-intoleranssista, keliakiasta, ärtyvän suolenoireyhtymästä tms. Koska ruokavalio aiheuttaa oireet, on luonnollista pohtia, mikä ruoka on oireet aiheuttanut. Paitsi ilmavaivoihin ruokavalio vaikuttaa myös ulosteen koostumukseen, joten sitäkin on tarkkailtava. Lima, löysät ulosteet, ummetus ja veri ulosteessa voivat olla vakavan sairauden merkki.
Olisiko niin, että miehen ruokavalio on muuttunut, hänen alkaessaan seurustella sinun kanssasi. Tämä saattaa huolestuttaa häntä.
Tietenkään ei ole kovin sivistynyttä naureskella ilmavaivoille tai piereskellä kohti toista ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Pierut naurattaa aina! Aamulla tein vaimolleni hollantilaisen uunin eli peitto päälle ja päästin mojovan paukun 😅
Dutch oven on suomeksi painekattila.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä mistään suolisairaudesta ole kyse jos töräyttelee tositen naamaan. Se on mielisairaus.
Ap:n kuvauksesta päätellen naama ei todennäköisesti ole ollut lähelläkään. Jos joku makaa sohvalla ja pieraiset vieressä, se ilmeisesti mystisesti menee naamaan?
Tiedoksesi että pieru kyllä leijailee naamaan vaikka ei olisikaan ihan pakaroiden välissä nenä kiinni. Huoh. Ruokavaliosta ei ole tässä nyt kyse.
Ap, oikeastiko mietit että eläät tämän haisulin kanssa?
Eroon ei tarvitse olla syytä. Ihan vapaasti voi erota jos siltä tuntuu.
Hyi. Olisi tuo ainakin mulle syy eroon siitä syystä pelkästään, että en kykenisi seksuaalisesti haluamaan tuollaista pierijää.
Päivitystä... Erosimme. Mies on katkera ja vihainen. Hänen mielestään vaadin häntä muuttumaan liikaa. Tykkään hänestä oikeasti todella paljon, mutta en kestä ainaista pieruttelua. Nyt mietin teinkö virheen.
trolli