Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tapa puhua ilmavaivoista todella syy erota?

Vierailija
14.05.2022 |

Olen tapaillut miestä tammikuusta saakka. Molemmilla on lapsia aiemmista suhteista, joten tällainen hidas tapailu on sopinut meille. Kaikki on mennyt ihan hyvin, mutta minua on alkanut ärsyttää suunnattomasti miehen tapa töräytellä pieruja ruokapöydässä, ravintolassa ja Prisman käytävillä. Tyytyväisenä haistelee pierujaan ja nauraa hajulle tyytyväisenä, vaikka ohi menee ihmisiä. Hän on piirun alle 40. Eli ei todellakaan mikään teinivitsailija. Olen sanonut miehelle aiheesta, mutta hän pitää minua tiukkapipona. Alussa hän piilotteli tätä puolta itsestään, nyt ei enää halua takaisin kaappiin omien sanojensa mukaan.

Tänään pieraisi poikansa naamaan tämän nukkuessa sohvalla. Olin viereisellä nojatuolilla lukemassa. Pieru tuli myös minua päin.

Pidän miehestä muuten. Arvomme ovat samanlaiset, teemme samanlaisia töitä ja viihdymme yhdessä jos tätä kiusallista asiaa ei lasketa. Mutta tätä en kestä. Onko siis todella myönnettävä, että tämä suhde katkeaa pierujen töräyttelyyn? Voiko miehen vielä saada muuttamaan tapojaan?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa ketju "Mieheni on pierumaakari"

Vierailija
2/31 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAMMOTTAVAA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin lasun jos näkisin jonkun pieraisevan lapsen naamaan...

Vierailija
4/31 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Betoniraudoittaja Aarne Pieriäinen?

Vierailija
5/31 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala itsekin piereskellä samalla tavalla. Katso kauan mies kestää!

Vierailija
6/31 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.episodi.fi/uutiset/naistodistaja-pieraisee-suorassa-lahetyk…

Pieru on kuin syöminen tai juominen, ihme tabu tästäkin tehty. Oma naisystäväni ainakin tykkää kun ihan otan kankusta kädellä otan kiinni ja päästän mahanpuhalluksella lämmintä ilmaa hänen iholleen. Ihan kuin puhalluksen tunteminen voi olla rauhoittavaa niin samalla tavalla myös pierua voi käyttää hellyyden osoituksena!

Vierailija
7/31 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä vielä. Mies ei pelkästään paukuttele, vaan myös puhuu pieruistaan analysoiden hajuja ja pierun lämpötilaa. En kestä. Itse haluaisin jättää ilmavaivat vessaan ja jatkaa päivää. En halua kuulla mikä ruoka miksikin pieruna muuttuu. Eniten pettymystä aiheuttaa, että tämä on vasta nyt vähän aikaa sitten tullut ilmi. Alussa mies oli kiva ja hajuton. Ei puhunut pierunensa lämmöstä.

Vierailija
8/31 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tekeekö mies siitä pieremisestä jotenkin suuren numeron ja tahallaan töräyttelee kovemmin kuin olisi tarpeen?

Tosiasia kun valitettavasti on, että pierua ei aina voi pidättääkään, ja jossain Prismassa vaikka voi olla aika pitkä matka veskiin, eikö? Kotona taas moni haluaa olla mahdollisimman rennosti.

Oisko mahdollista miettiä sitä miehen ruokavaliota?

Vierailija
9/31 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tässä vielä. Mies ei pelkästään paukuttele, vaan myös puhuu pieruistaan analysoiden hajuja ja pierun lämpötilaa. En kestä. Itse haluaisin jättää ilmavaivat vessaan ja jatkaa päivää. En halua kuulla mikä ruoka miksikin pieruna muuttuu. Eniten pettymystä aiheuttaa, että tämä on vasta nyt vähän aikaa sitten tullut ilmi. Alussa mies oli kiva ja hajuton. Ei puhunut pierunensa lämmöstä.

No on tuo kyllä aika överiä kieltämättä. :D

Sano sille painokkaasti, että sua ei tippaakaan kiinnosta hänen pieruanalyysinsa etkä halua niitä kuulla.

Vierailija
10/31 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaadi nolla toleranssia pieruihin mutta toi olisi jo liikaa.

Vierailija
11/31 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan miehellä joku pierufetissi?

Vierailija
12/31 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierut naurattaa aina! Aamulla tein vaimolleni hollantilaisen uunin eli peitto päälle ja päästin mojovan paukun 😅

Vierailija
13/31 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeutuisi hoitoon nämä luuserit.

Vierailija
14/31 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se jollekin olla kynnyskysymys. Entä sitten, siihenkin ratkaisuun on yksilöllä oikeus.

Jos ei kestä sitä miten toisen asiasta puhuu niin ei sitten ole kovin yhteensopiva sen kanssa. Sellaista sattuu.

Lika barn leka bäst.

Vierailija
15/31 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kertoisin hänen käytöksensä olevan piittaamatonta ja epäkunnioittavaa minua kohtaan. Kukaan ei piereskele kenenkään sellaisen naamaan ketä arvostaa pennin vertaa. Kävisin nämä asiat hänen kanssaan rauhallisesti ja myös häneltä keskustelua odottaen läpi.

Jos hän ei välittäisi aikuistua ja aikoisi vain jatkaa epäkunnioittavaa (ja suorastaan halveksivaa käytöstään eli haistele sinä minun kaasukakkaa ja minä nauran räkäisesti koko asialle) käytöstään, eroaisin.

Miten mies edes kuvittelee että voisit nähdä hänet seksualisesti haluttavana tuollaisella käytöksellä??

Vierailija
16/31 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ero tulee teille. Ei muutu paremmaksi, ehkä pahemmaksi. Onko järkevää syödä edes yhdessä jos toinen sikailee, menee ruokahalu. Tuo Prisma asia ON pahin, hän terrorisoi Viattomia ostoksilla olevia naisia ja levittää "saastetta" heihin kaupassa. Se kulkeutuu tavaroihin, varmaan myös lasten leluihin. Jo on aikoihin eletty. Mieluummin hän voisi sitten olohuoneessa tai kylppärissä, ulkona.

Vierailija
17/31 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tekeekö mies siitä pieremisestä jotenkin suuren numeron ja tahallaan töräyttelee kovemmin kuin olisi tarpeen?

Tosiasia kun valitettavasti on, että pierua ei aina voi pidättääkään, ja jossain Prismassa vaikka voi olla aika pitkä matka veskiin, eikö? Kotona taas moni haluaa olla mahdollisimman rennosti.

Oisko mahdollista miettiä sitä miehen ruokavaliota?

Nimenomaan kaupasta pääsee helposti ulos ja siellä on wc-tila. Kauppojen pitäisi olla superhygienisiä paikkoja.

Vierailija
18/31 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Otin heti aamulla tämän puheeksi. Minulle tämä on kynnyskysymys. Joko piereskely ja pieruanalyysit loppuvat tai lähden. Tiesin tämän tavallaan jo kun asiasta täällä kysyin. Jotenkin vain piti kirjoittaa auki ajatukset että sai selkeyttä.

Mies kuitenkin raivostui. Hän luuli minun vitsailleen kun olen aiemmin pyytänyt lopettamaan. Nyt itkee ka syyttää minua suhteen pilaamisesta ja huutaa että pitäisi hyväksyä hänet sellaisena kuin on. Mutta niinhän hänenkin minut! Minä olen ihminen joka ei kestä pieruja naamaansa ja kaupassa töräyttelyä viattomien ohikulkijoiden ostoskoreihin.

Vierailija
19/31 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisi siltä, että ette ole yhteensopivia, jos toisen piereminen häiritsee noin pahasti. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että ap on vähän yliherkkäkin... kuka sanoo että "pieru tuli myös minua päin"? Jo on erikoista, jos sillä on suunta :D

Jos on esim. ärtyvän suolen oireyhtymä, voi pierettää enemmän kuin keskimääräistä ihmistä. Muista suolistosairauksista puhumattakaan. Silloin myös ehkä tekee mieli analysoida, mikä ruoka minkäkin aiheuttaa. Silloin myös on parasta piereskellä, muuten maha tulee älyttömän kipeäksi ja voi mennä sekaisin.

Kyllä, meillä piereskelee kumpikin, molemmat tässä perheessä ovat vatsavaivaisia.

Vierailija
20/31 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka pieruaan pidättää, on hänellä muutakin salattavaa!