Mistä johtuu miehen todella huonot hampaat? Hammasharja kyllä bongattu kylppärissä..
Jotkut hampaista poistettu ja loput sellaisia ohuita ja ylhäältä ruskistuneita. Joku kuusi vuotta sitten kuvissa oli vielä ihan normaalit hampaat! Ja kyseessä 31v mies. En ole kehdannut kysyä mistä moinen johtuu? Voiko oikeasti ihmisen hampaat mennä viidessä vuodessa täysin pilalle esim. tupakasta?
Kommentit (21)
Ei käytä huumeita eikä juuri juo edes alkoholia. Cocista kyllä juo joka päivä ja polttaa ketjussa röökiä. Henkikään ei haise ja muuten on siisti.
Ap
Osittain voi olla genettistäkin, esim. normaalia pehmeämpi hammaskiille. Eikä se hammasharjakaan kylppärissä auta ellei sitä käytä. Mutta ehkä tässäkin miehesi, tai hänen hammaslääkärinsä, on paras asiantuntija.
Jos ei käy 1 kerta vuosi hammasläkärissä tarkistuttaa hampaita ja putsauttaa ne. Sokeritauti vie naisilta ja miehiltä samasta syystä hampaat!Minä katson ainamiehessä Hampaat,kuin hevos -mies ostaessa Hevosen.Katson hiukset ja kengät. Kuten Hevosmies katsoo Hevosen harjan ja kengityksen. Naisena en laske elämäni miestä jolla huonot hampaat,hiukset huonot ja kengät.
Diabetes voi aiheuttaa tuon, samoin jos on käynyt läpi syöpähoidot.
Polttaa ketjussa röökiä - ja hengitys ei haise?! Oikeasti? Miehesi on löytö satuolentojen maasta. Se on paikka, jossa tuhotaan oma terveys ja hampaat metamfetamiinilla. Kuvaus sopii myös kamasta aiheutuneeseen makean himoon, jos kokista kittaa?! Sopivasti pöllyssä oleva narkki on toimintakuntoinen, et tunnista käyttäjäksi ihastumisen huumassa.
Ihmisen hampaat ovat yksilölliset.
Hammaskiille ja koostumus saattaa vaihdella ihan ruokavaliosta (lapsen) tai geeneistä alkaen. Vahvat hampaat ovat harvalla, implantteja monilla.
Kaverilla mennyt onnettomuudessa ylhäältä lähes koko purukalusto.
Sama ketju naisista, mitä sanoisitte?
" Jos ei käy 1 kerta vuosi hammasläkärissä tarkistuttaa hampaita ja putsauttaa ne. Sokeritauti vie naisilta ja miehiltä samasta syystä hampaat!
Minä katson ainamiehessä Hampaat,kuin hevos -mies ostaessa Hevosen.Katson hiukset ja kengät.
Kuten Hevosmies katsoo Hevosen harjan ja kengityksen. Naisena en laske elämäni miestä jolla huonot hampaat,hiukset huonot ja kengät. "
Todennäköisesti haluat myös miehen joka asstuu kuin orhi? Ei ristus mikä böönä.
Mulla kaveri, joka polttaa askin päivässä.
Olen tuntenut hänet teini-iästä asti,
nyt 50-vuotias ja hampaat hohtaa edelleen valkoisina, kuten aikoinaan äidilläänkin.
Epäilen geeniperimää.
Vierailija kirjoitti:
Sama ketju naisista, mitä sanoisitte?
No tietysti mieluummin omat hampaat naisella, ei tarvi tosiaankaan olla täydelliset, mut puhdas suu noin muuten.
Täydellisellä hammasrivistöllä suu mahdollisimman auki hirnuva valkaistuja luonnottomia hampaitaan esittelevä nainen on yöks, tyyliin joku herttuatar catherine tai julia roberts, ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Geeneistä.
Totta. Harvalla mustalla on keltaiset, huonokuntoiset hampaat esim. Afrikassa, missä nälänhätää kärsitään ja hampaiden hoito surkea. Tuskin edes pesevät hampaitaan.
Mulla on monessa hampaassa ienrajan tuntumassa ruskeaa, kun ikenet ovat vetäytyneet paljastaen hammaskaulat, jotka kuulemma tapaavat olla tummemmat kuin hampaat muuten. En tiedä miksi yhtäkkiä nuorempana vetäytyivät ikenet, hoidin silloin hyvin hampaitani. Lääkäri epäili, että harjasin liian kovaa.
Myöhemmin kävin läpi vaikean masennuksen, jonka aikana en saanut kunnolla huolehdittua hampaista. Yksi reikiintyi niin pahasti, että piti juurihoitaa. Siitä tuli todella hauraan oloinen, ja muutama vuosi myöhemmin se halkesi juurta myöten ja piti poistaa. Siihen on tarkoitus ottaa implantti, kunhan saan tarpeeksi säästettyä. Vastikään oli pakko yllättäen käydä yksityisellä hammaslääkärillä, jolta kysyin samalla myös noista törkeän näköisistä hammaskauloista, että olisko niiden kohdalla esteettinen hoito mahdollista. Sanoi, että ne voi hyvin ihan vain paikata, niin saa valkoisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei käytä huumeita eikä juuri juo edes alkoholia. Cocista kyllä juo joka päivä ja polttaa ketjussa röökiä. Henkikään ei haise ja muuten on siisti.
Ap
Vaikea uskoa, ettei henki haisisi jos ketjussa polttaa tupakkaa. Minun miehelläni oli aikoinaan tapana polttaa aina silloin tällöin ja sen kyllä haistoi hengityksestä heti, vaikka tosiaan oli vain satunnaista. Onneksi nykyään on kokonaan lopettanut.
No ei kyllä tupakasta. Käyttääkö huumeita?