Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten hurmata mies?
14.05.2022 |
Otsikossa kysymys. Nyt on kyse jo tutusta miehestä jonka kanssa olen ollut jonkin aikaa tekemisissä. Itse olen hirvittävän arka ja epävarma itsestäni mitä tulee flirttailuun tai mihinkään "ota minkä haluat" käytökseen, mielessä pyörii vaan se että no ei se vastapuoli halua minua. Mistä löytää itsevarmuutta ja rohkeutta tehdä selväksi että haluan hänet? Ja ennenkaikkea, miten tuon kiinnostukseni ilmi? Pyytämällä apua asioissa mitkä hän osaa ja olemalla kiinnostunut, toki mutta kaikenlaisia vinkkejä kehiin kiitos! 😊
Kommentit (22)
Jos mies on vähänkin ujompi niin se ei uskalla tulkita vihjeitä mihinkään suuntaan, eli tee aloite itse ja rohkaise vaikka hymyllä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olen tuo nro 17 ja itse mokasin, kun mies yhtäkkiä kysyi kerran töissä, että lähtisinkö moottoripyöräajelulle joku päivä. Häkellyin täysin ja kieltäydyin. Harmitti ihan tosissaan möläytys. Vasta 1,5 vuotta myöhemmin uskalsin lähestyä ja yhdessä siis ollaan.
Viestillä kysyminen on selvää. Ei ainakaan jää epäselvyyttä mitä kysyi ja helppo vastata takaisin.