Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hurmata mies?

Vierailija
14.05.2022 |

Otsikossa kysymys. Nyt on kyse jo tutusta miehestä jonka kanssa olen ollut jonkin aikaa tekemisissä. Itse olen hirvittävän arka ja epävarma itsestäni mitä tulee flirttailuun tai mihinkään "ota minkä haluat" käytökseen, mielessä pyörii vaan se että no ei se vastapuoli halua minua. Mistä löytää itsevarmuutta ja rohkeutta tehdä selväksi että haluan hänet? Ja ennenkaikkea, miten tuon kiinnostukseni ilmi? Pyytämällä apua asioissa mitkä hän osaa ja olemalla kiinnostunut, toki mutta kaikenlaisia vinkkejä kehiin kiitos! 😊

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiviestillä pyydät kahville. Suoraan nokatusten ei kannata kysyä, kun mieskin voi häkeltyä ja sanoa mitä sattuu. Viestin vastaamista pystyy harkitsemaan. Laita viesti jo nyt :)

Vierailija
2/22 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri noin kuin ensimmäisessä viestissä neuvottiin. suoralla kysymyksellä. vihjailut ei toimi heteromiehiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunnet hänet töistä niin älä tee sitä. Jos muualta niin pyydä kahville.

Vierailija
4/22 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei?

Ohis

Vierailija
5/22 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei?

Ohis

Jos asiat menevät pieleen niin et kestä olla siellä työpaikallakaan enää. 2 kärpästä yhdellä iskuyrityksellä pieleen.

Vierailija
6/22 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarvitsisin kannnabisjohdannaisen eli concerta lääkkeeksi että pystyisin tuon ajatuksella lukea läpi. AKi sa nyyt kirjoitustaitoisena aikuisena kypsänä ihmisenä etiedät mitä haluat.

Vierailija
7/22 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso silmiin ja hymile. Kysy hänen harrastuksestaan tai mielenkiinnonkohteesta, kuuntele vastaus kunnolla. Ole läsnä ja jos siltä tuntuu mene lähemmäs. Jokin luonteva, pieni kosketus vie tilannetta eteenpäin. Miehet rakastaa huolenpitoa, ainakin alkumetreillä, sillä osoitat että välität

Vierailija
8/22 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole töistä tuttu, ihan vapaa-ajalla törmätty ja tutustuttu. Mutta miten toimin silloin kun olen hänen kanssaan? 😊😊 Olen ihan kökkö flirttailemaan.

Vierailija
9/22 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tarvitsisin kannnabisjohdannaisen eli concerta lääkkeeksi että pystyisin tuon ajatuksella lukea läpi. AKi sa nyyt kirjoitustaitoisena aikuisena kypsänä ihmisenä etiedät mitä haluat.

Konekivääärin tarvitset varmaaan.

Vierailija
10/22 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon miestä ei vietellä, vaan häneltä vongataan.

Vierailija
11/22 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole töistä tuttu, ihan vapaa-ajalla törmätty ja tutustuttu. Mutta miten toimin silloin kun olen hänen kanssaan? 😊😊 Olen ihan kökkö flirttailemaan.

Ota oppia venäläisiltä naisilta jos tunnet yhtään. He osaavat tuon pelin. Suomalaiset eivät niinkään.

Vierailija
12/22 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin rakkaani töistä. Päivääkään en ole katunut. Yhdessä oltu jo viisi vuotta. Samassa työssä ei olla enää. Olin ihastunut pari vuotta. Vapaa-ajan jutussa sitten lähennyttiin. Eräs päivä mies laittoi viestiä, jossa kirjoitti kaipaavansa. Siitä lähti.

Vierailija
13/22 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet osaa lukea naisia. Pliis laita viesti. Mitään et menetä.

Vierailija
14/22 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se rauhaan

Vierailija
15/22 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu hyvin ja "esittele" itseäsi miehelle. 

Vierailija
16/22 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekstiviestillä pyydät kahville. Suoraan nokatusten ei kannata kysyä, kun mieskin voi häkeltyä ja sanoa mitä sattuu. Viestin vastaamista pystyy harkitsemaan. Laita viesti jo nyt :)

Kasvotusten on paljon parempi. Ujo tekstiviesti antaa epävarman ja aran kuvan. Jos uskaltaa kasvotusten lähestyä niin tekee paljon paremman vaikutuksen eikä kukaan normaali mies häkelly jos suoraan pyytää, mutta jos vihjailee kautta rantain niin ehkä sitten ei tajua mitä haluaa.

Vierailija
17/22 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla naisellinen, sellainen säteilevä, elämäniloinen, siro, miehen tarpeet huomioiva.

Yhä useampi nainen ei tiedä näistä mitään ja siksi miestä ei kiinnosta. Kohta nainen on pelkkä synnytyskone, joka vuokrataan sopimuksella, kun kaikki muu on tasa-arvon vastaista.

Vierailija
18/22 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvotusten on paljon parempi. Ujo tekstiviesti antaa epävarman ja aran kuvan. Jos uskaltaa kasvotusten lähestyä niin tekee paljon paremman vaikutuksen eikä kukaan normaali mies häkelly jos suoraan pyytää, mutta jos vihjailee kautta rantain niin ehkä sitten ei tajua mitä haluaa.

Häkeltyypäs koska naiset eivät ikimaailmassa tee aloitteita. Ei sellaiseen kukaan mies ole tottunut.

Vierailija
19/22 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häkeltyypäs koska naiset eivät ikimaailmassa tee aloitteita. Ei sellaiseen kukaan mies ole tottunut.

Sinä häkellyt koska et ole ennen naisten kanssa ollut tekemisissä.

Vierailija
20/22 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä häkellyt koska et ole ennen naisten kanssa ollut tekemisissä.

Totuus ei kelvannut sinulle näköjään. Ei se mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä