Onko vapaudenkaipuu normaalia, jos on ollut teinistä saman miehen kanssa?
Olen ollut mieheni kanssa nyt 23 vuotta ja vaikka mies on edelleen aivan yhtä hyvä kuin ennenkin, olen täysin kyllästynyt. Olen nyt siis 37-vuotias, lapset teinejä.
Haluaisin vain liidellä vapaana kertomatta tuloista ja menoistani kenellekään.
Mutta onko se yksin jääminen sitten kuinka kova paikka? Kokemuksia?
Kommentit (3)
Olimme tuollainen pari, rakastuimme rippileirillä. Nyt olen 52 vuotias ja yksinäinen, mieheni halusi erota. Pahinta oli että hän meni sitten naimisiin lukioaikaisen parhaan ystäväni kanssa joka myös oli tuolla samalla rippileirillä. Aikanaan mies oli aloitteellinen mutta silti mietin että rakastiko hän aina tuota ystävääni. Ystäväni oli paljon mukana elämässämme kun olimme nuoria mutta sitten aikuisuudessa tiemme erkanivat, he olivat sitten tavanneet kirjastossa.
Ihan silloin nuorena kerran sanoin miehelleni leikilläni että hän voisi harrastaa ystäväni kanssa seksiä kun olin kuukausia ulkomailla, ehkä silloin kylvin jonkin siemenen joka jäi itämään.
Lapsia meillä ei ole ja koirankin mies vei mukanaan.
Olisiko mahdollista olla esim kaksi viikkoa erossa miehestäsi? Ei yhteyksiä kahteen viikkoon. Alkaisi ajatukset selkeytyä ja saisit tietää, mitä on ikävä vai onko mitään.
Ihan normaalia, kun sinulta jäi tuo vaihe kokonaan välistä. Sinulla on kaksi vaihtoehtoa: joko eroat ja koet vapautesi ja muutaman vuoden päästä kadut, tai vaihtoehtoisesti jäät suhteeseen ja ennen pitkää katkeroidut.