Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tubulaariset rinnat

Vierailija
14.05.2022 |

oon 14v tyttö eikä mun rinnat oo kasvanu juuri yhtään. ne ei arasta ja on tosi epäsymmetriset. ne myös osuu täysin tubulaaristen rintojen kuvaukseen. geeneistä ei voi olla kyse, koska äitini rinnat kasvoivat jo 13v:nä. tehdäänkö nuorille rasvansiirtoleikkauksia tubulaaristen rintojen vuoksi? pitäisikö minun kertoa äidille mielipiteeni vai käydä koulun terveydenhoitajalla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä hätäile. suosittelen että palaat asiaan yli 18 vuotiaana. siihen mennessä voit koittaa säästää rahaa jos haluat myöhemmin käydä plastiikka kirurgilla.

Vierailija
2/3 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 18v lapsille ei tehdä mitään kosmeettisia leikkauksia suomessa. Rintojen tubulaarisuutta voi korjata yksityisellä plastiikkakirugilla sitten aikanaan. Siinä korjataan rinnan muodon lisäksi nännien paikka jne. Mikään rasvanlisäys ei muokkaa tubulaarisia normaalin näköisiksi. Yleensä muotoa ja ulkonäköä korjataan implantilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 18v lapsille ei tehdä mitään kosmeettisia leikkauksia suomessa. Rintojen tubulaarisuutta voi korjata yksityisellä plastiikkakirugilla sitten aikanaan. Siinä korjataan rinnan muodon lisäksi nännien paikka jne. Mikään rasvanlisäys ei muokkaa tubulaarisia normaalin näköisiksi. Yleensä muotoa ja ulkonäköä korjataan implantilla.

lapsille tehdään kyllä kosmeettisia leikkauksia jos on trauma peräinen syy tai jokin luomi on selkeästi huolestuttava mutta siitä tässä aloituksessa ei nyt ole kysmys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän