Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka "harrastaa" pelkästään hyötyliikuntaa?

Vierailija
14.05.2022 |

Maanantaina haravoin 4 tuntia. Askelmäärä 12 117.

Tiistaina haravoin 3 tuntia ja leikkasin talvivaurioituneita pensaita sekä vein puutarhajätteet tontin laidalle ja käänsin kompostia. Askelmäärä 12 513.

Keskiviikkona perustin viisi tuntia kukkapenkkiä. Kaivoin vanhaa maata pois kottikärryllä tontin laidalle, roudasin 15 multasäkkiä tilalle, istutin kymmeniä painavia perennapaakkuja ja havukasveja, kastelin kannulla satoja litroja sekä laitoin haketta säkkitolkulla ettei iske heti rikkakasvit. Askelmäärä 16 542.

Torstaina pinosin metrisiä halkoja 5 tuntia ja tein polttopuita saunaan viikonlopuksi valmiiksi. Askelmäärä 8760.

Perjantaina pinosin 5 tuntia halkoja taas. Askelmäärä 6512.

Tänään olen touhunnut pihalla erinäisin askerein ja aktiivisuusmittari näyttää askeleita tulleen 10 349 tähän mennessä.

Huomenna varmaan pidän ulkona puuhailusta vapaapäivän, koska lupasi sadetta koko päiväksi ja pidän vapaapäivän ilman tunnontuskia. Hyötyliikunnalla saa salakavalasti askeleita ja kaloreita kulutettua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyötyliikunta pitää sut siinä kunnossa että voit liikkua, ei se nosta kuntoa tai laihduta .

Askelmäärille iha sama, riittävä rasittavuus se kehittää .

Vierailija
2/7 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon puutarhuri niin tulee töiden puolesta otettua apauttiarallaa 12000-25000 askelta päivässä. Ei tarvitse enää käydä salilla töiden jälkeen ja unikin tulee heti, kun päänsä tyynyyn laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehenä en voi harrastaa hyötyliikuntaa.

Vierailija
4/7 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota, kuin monta viikkoa vuodesta heilut noin paljon?

Vierailija
5/7 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyötyliikunta pitää sut siinä kunnossa että voit liikkua, ei se nosta kuntoa tai laihduta .

Askelmäärille iha sama, riittävä rasittavuus se kehittää .

Ei toki kerro, mutta kyllähän esim haravointi kuluttaa 200kcal tunnissa. Olettaen ettei sipaise sieltä täältä ja seisoskele ihailemassa maisemia koko aikaa.

Vierailija
6/7 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon puutarhuri niin tulee töiden puolesta otettua apauttiarallaa 12000-25000 askelta päivässä. Ei tarvitse enää käydä salilla töiden jälkeen ja unikin tulee heti, kun päänsä tyynyyn laittaa.

Mä kävelen päivittäin lähinnä jääkaapin ja olkkarin väliä ja uni tulee illalla helposti. Ja en oo sairastanut esim. flunssaa vuosikausiin. Kannattaa miettiä millä kehuu.

Vierailija
7/7 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumiehenä en voi harrastaa hyötyliikuntaa.

Ainoastaan nyrkkilihasta pääsee harjoittamaan :DD

Siis se mikä on peukalon vieressä. Minulla oli nuorenamiehenä se kohta aivan valtava. Nykyään jo surkastunut kun ei ikääntyvänä sinkkumiehenä enää jaksa edes nyrkkiä harjoittaa entiseen tahtiinsa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän