Häiritseekö pahoja ihmisiä juuri se toisen rauhallisuus ja tuomitsemattomuus?
Odottavatko he jotain vastakkainasettelua itselleen, tai että heihin reagoidaan?
Kommentit (12)
kyllä
toisen mielenrauha on heiltä pois
Nuo olevinaan paremmat ihmiset on niitä pahimpia tuomitsemaan muita kun muut ei ole kuin hän
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee tuomitsemattoman pahuus ja julmuus. Se, että tuomitsematon hyväksyy ja mahdollistaa kaiken pahan olemassa olon = on siis itsekin paha.
Vihaa ei saa koskaan loppumaan vihalla.
Buddha
Kateuden puute saa kateelliset raivoihinsa. Tiedän muutaman ihmisen, jotka eivät kadehdi ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee tuomitsemattoman pahuus ja julmuus. Se, että tuomitsematon hyväksyy ja mahdollistaa kaiken pahan olemassa olon = on siis itsekin paha.
Buddha
Buddha on tekopyhä paska.
Vierailija kirjoitti:
Nuo olevinaan paremmat ihmiset on niitä pahimpia tuomitsemaan muita kun muut ei ole kuin hän
Juuri näin ja kaikessa muussakin ollaan vähän oikeammanlaisia kuin muut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Buddha
Buddha on tekopyhä paska.
Ei hän enää ole mitään ;) Oli.
Vierailija kirjoitti:
Kateuden puute saa kateelliset raivoihinsa. Tiedän muutaman ihmisen, jotka eivät kadehdi ketään.
Olet väärässä. He, jotka elävät kateudesta, mutta eivät saa sitä ovat raivoissaan. Ainakin AV:llä näitä on joka viikko :D
Vierailija kirjoitti:
Eli muiden pitää olla täydellisiä, mutta ei koske sinua itseäsi? Eikö se ole tekopyhyyttä? :)
Oman kokemuksen perusteella juuri noin.
Ollaan paskamaisia ja yritetään provosoida, ja jos siihen en reagoi olemalla yhtä paskamainen, tämä ali-ihminen alkaa valehdella että olen hänelle kelju.
Alinta kastia.