Sanoisitko, jos toinen meikkaa mielestäsi hassusti?
En nyt mihinkään goottimeikkeihin viittaa. Jos tuntemasi henkilö meikkaa nenänsä punaiseksi, mainitsisitko siitä jotenkin hienovaraisesti?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
En. Se on nykyään muodissa oleva meikkaustyyli. Jokainen saa meikata miten haluaa.
Miksi on muotia että nenä on punainen? Joku pultsariko siinä on esikuvana ollut?
Tuskin, jokainen valitsee itse, miltä haluaa näyttää tarttuessaan meikkisutiin.
Kammoksun aina Krista Kiurun silmien rajauksia, todella suttuiset töherrykset. Jos ei osaa, niin eikö kannattaisi jättää tekemättä..
Haluaisitko että sinulle mainitaan, jos itse tykkäät omasta tavastasi meikata? Vai miten reagoisit? Ehkä jos susta tuntuu, että on kiva kun muut huomauttelee sulle, niin sitten voit sanoa. Kun otat itsekin mielellään vastaavia kommentteja vastaan muilta. Toimiva nyrkkisääntö, jos ihminen on rehellinen itselleen. Jotkut joskus sanoo, että tottakai haluaisin kuulla, mutta kun sanotaan, niin suuttuukin. Eli vastaa itsellesi rehellisesti, eli aseta itsesi toisen kenkiin, eikä niin että kuvittelet itsesi ylvääksi joka kestää itse kaiken. Ja sit todellisuudessa et kestäkään.
Helposti tulee olo että toinen on ylimielinen, töykeä tms, jos huomauttelee toiselle, tai kateellinen, tai siirtää omia puutteitaan, ongelmiaan, pahaa oloaan toiseen, kun toimii niin, että huomattelee ym. Joten miettisin tarkkaan. Kaveri varmaan suuttuu. Mutta jos tosiaan näyttää ihan pelleltä, niin voit kiltisti sanoa jotain. Vai haluutko vaan purkaa omaa ärsytystäsi kaveriin. Mieti myös omia motiivejasi.
En sanoisi, ei kiinnosta, miksi pitäisi edes?
Nuorisolle on hyvä antaa rakentavaa palautetta, ja heillä on oikeus harjoitella meikkityylejä.
Onko oikeasti punainen nenä muotia? Saako kuvalinkkiä lauantain ratoksi?
Huoh. No monesti esim. meikkausta opettelevat teinit voivat neikata vähän hassusti. Entä sitten. Itse näin hiljattain nelikymppisen, jolla silmänaluset oli meikattu vähän liian vaaleiksi mielestäni. En sanonut.
Punertavasta nenästä voitko edes olla varma, ettei alta kuulla punaista ihoa ( ei meikkiä)? Hlö voi olla satuttanut esim. tapaturmassa nenänsä, tai ihosairaus tai jokin muu asia, jonka takia iho voi olla vaurioitunut ja punaisuutta voi kuultaa meikinkin alta.
Vierailija kirjoitti:
Ei suakelj, etsin itse ja näinhän se on :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sul ois mittää linggii heittää?
En kommentoisi muiden meikkejä, paitse esim. sellaisessa tapauksessa, jossa vaikka toisesta silmästä olisi unohtunut ripsari tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.google.fi/amp/s/www.allure.com/story/colorful-nose-makeup-i…
Aijai, nyt terassille bongaamaan.
[/quote]
https://www.google.fi/amp/s/www.allure.com/story/colorful-nose-makeup-i…
Aijai, nyt terassille bongaamaan.[/quote]
Aaaivan. Eihän täs mitään huomauttamista tämän nähtyäni ookkaan. Ap
Jotkut ei vain osaa meikata kulmia. Pahin moka on se että tehdään liian tummat, paksut, ohuet tai häivyttämättömän näköiset.
Pellenenä? No kyllä minä siitä sanoisin. Muuten huonosta meikistä en kohteliaisuussyistä sanoisi.
En viitsisi sanoa mitään. Eihän se minulle kuulu, miten muut meikkaavat. Se mikä minusta näyttää pöhköltä, voi toisesta näyttää tosi kivalta. Ja sama toistepäin.
Pitäisi olla jo todella läheinen ihminen, jotta sanoisin.
No nyt kaikki kokeilemaan nenän meikkausta. Nyt on oikea aika sille kun maskeja ei tarvitse enää pitää. Miettikää miten hylättyinä nenät ovat olleet maskien alla.
En. Se on nykyään muodissa oleva meikkaustyyli. Jokainen saa meikata miten haluaa.