Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan käyttänyt synnytyskipuihin sitä TENS-laitetta?

Vierailija
10.10.2006 |

Millaisia kokemuksia teillä siitä on?

Toinen synnytykseni on alkuvuodesta ja ajattelin, josko varaisin tuon laitteen vuokralle. (Sen saa postissa 3 viikkoa ennen laskettua aikaa.)

Ensimmäinen synnytys oli suht nopea (reilu 4h) ja aika helppo (tosin loppu oli kamala, erityisesti ponnistaminen), enkä kerennyt saada mitään kivunlievitystä.

Nyt tähän tulevaan synnytykseen ajattelin tätä TENS-laitetta, koska oletan, että vauva syntyy vielä nopeammin ja jos avautumisvaihe on suurinpiirtein samanlainen kuin ekassa, niin en välttämättä lääkkeellistä kivunlievitystä tarvitsisi.

Onko siis kellään kokemusta tästä ko. laitteesta vielä?

Tänään tulleesta Vauva-lehdestä sain kipinän tähän, kun siinä oli kerrottu jotain ja oli myös ilmoitus nettifirmasta, joka näitä laitteita vuokraa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkään kiinnitetään elektrodilappuja, jotka lähettää kehoon sähköimpulsseja ja nämä impulssit vaikuttaa positiivisesti niihin hermoihin, jotka on tekemisissä aivoihin vietävien kipuviestien kanssa.

Siis sellainen paristokäyttöinen pieni laite, ja niiden impulssien voimakkuutta voi itse säätää supistusten voimakkuuden mukaan.

Ap

Vierailija
2/4 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kyseessä sama laita? OMROM e3 Muscle and Pain Relief. Mitä tämmöinen laite maksaa? Itse olen saanut.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv 2 ja 3

Kuka haluaisi ostaa?

Vierailija
4/4 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päin se on todella yleisessä käytössä ja hyvän vastaanoton saanut. Henkilökohtaista kokemusta tuosta ei ole, koska lapseni päätyikin lopulta maailmaan suunnitellulla sektiolla.

Mutta jos joskus vielä synnyttämään menisin (mikä näin kahden sektion jälkeen on mahdottomuus) niin kyllä olisin enemmän kuin kiinnostunut tuosta laitteesta!

Lykkyä synnytykseesi =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi