Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder ei näytä enää juurikaan matcheja, tuputtaa vaan maksullista versiota

Vierailija
12.05.2022 |

Onko kukaan muu huomannut samaa? Olen ollut nyt muutaman kuukauden tinderissä ja viimeisen parin viikon ajan on tullut vain yksi tai kaksi osumaa päivässä. Eilen testasin niin että laitoin sydäntä varmaan yli 3
30 ehdotukselle peräkkäin ja ei silti mukamas yhtäkään osumaa😅

En aio ostaa maksullista versiota niin saa nähdä näyttääkö enää osumia. Jos jatkuu näin niin aion kyllä poistaa koko tinderin kohta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on viime aikoina muuttunut, mätsejä tuli aikasemmin ehkä 1-2 viikossa, nyt kuukauteen on tullut yksi.

Vierailija
2/13 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan sen tietää että vanhat käyttäjät ovat pinon alimmaisena. Siksi välillä tehdään profiili uusiksi, jolloin sitä ehdotellaan muille enemmän.

Eli tee profiilisi uusiksi niin tulee matcheja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan sen tietää että vanhat käyttäjät ovat pinon alimmaisena. Siksi välillä tehdään profiili uusiksi, jolloin sitä ehdotellaan muille enemmän.

Ahaa tämän takia ehdottaa siis usein samoja tyyppejä aina vaan uudestaan😂

En itse haluaisi näkyä uudestaan ja uudestaan🤣

Vierailija
4/13 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa yks nainen, joka on jo kuukausia tullut lähes viikottain vastaan. Hänellä on kaikki kuvat filtterillä otettuja, sekä hänellä oli yhdessä vaiheessa todella aggressiivinen teksti profiilissaan, jolle naurettiin ulilaudallakin.

Vierailija
5/13 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa yks nainen, joka on jo kuukausia tullut lähes viikottain vastaan. Hänellä on kaikki kuvat filtterillä otettuja, sekä hänellä oli yhdessä vaiheessa todella aggressiivinen teksti profiilissaan, jolle naurettiin ulilaudallakin.

Agressiivisella tekstillä saa hyvin miehiä LOL

Vierailija
6/13 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Agressiivisella tekstillä saa hyvin miehiä LOL

Jokainen nainen saa hyvin miehiä tinderissä, minkätasoisia on toinen juttu. Vai miksi tuo nainen vielä tinderissä pyörii, kun ei ainakaan profiilinsa mukaan seksiseuraa hae. LOL

Vierailija
7/13 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa Viasat, sieltä näkyy matcheja.

Vierailija
8/13 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se goldikaan mitään pelasta. Ei se määrä vaan laatu. Mutta uskoisin Suomesta enemmän sinkkuja löytyvän, mitä tuo tarjoaa. Tuuriahan siinä täytyy olla mukana, että jonkun löytää. Itse löysin toisesta palvelusta.

Vierailija
9/13 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö tässä oli kolmen kuukauden karenssi eli jos menee liian aikaisin takaisin niin ei noteerata uutena ja et saa samaa alkustarttia mitä uutena?

Vierailija
10/13 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se goldikaan mitään pelasta. Ei se määrä vaan laatu. Mutta uskoisin Suomesta enemmän sinkkuja löytyvän, mitä tuo tarjoaa. Tuuriahan siinä täytyy olla mukana, että jonkun löytää. Itse löysin toisesta palvelusta.

Minulla platina ja 3 viikkoa ollut täysin kuollut tinderi.

Vierailija
11/13 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinterin ja vastaavien todellinen tarkoitus onkin vain tehdä rahaa keksijöilleen saamattomien kustannuksella.

Vierailija
12/13 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa Viasat, sieltä näkyy matcheja.

Pa-dam..tsih!

Vierailija
13/13 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli mieleen ihan vaan semmonen arkinen asia että oot jo saanut vakituisten/säännöllisesti Tinderiä käyttävien profiilien kanssa ne matchisi heti aluksi (koska he aktiivikäyttäjinä olivat samanaikaisesti liikkeellä kanssasi) ja nyt siellä on jäljellä enää sellaiset käyttäjät, jotka käy vilkaisemassa Tinderiään vaikka kerran viikossa tai harvemmin ja ne matchit tipahtelee nyt heiltä. Mullekin tuli sellainen match hiljattain jolle olin antanut sydämen 2 kk sitten. Hän ei vaan ollut käyttänyt sovellusta sinä aikana kuten minä olin, joten match tuli vasta nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi