Haittaako jos syö cashew pähkinää 300g kerralla?
Kommentit (19)
Ei kannata noin paljoa syödä, niissä on runsaasti oskalaattia.
Ei haittaa suuremmin. Esim. saksanpähkinää ei saa syödä noin paljon kerrallaan kivennäisainesisällön vuoksi.
Kikkakakkaraa voi tulla liiankin kanssa. (^_-)
Ummetusta tiedossa. Kantsii juoda vettä tasapainottamaan liiallista kuidun määrää.
Ei haittaa, mutta älä ota tavaksi :D
Kohtuus ei oo vissii tuttu termi? Hyi olkoon. 100g cashewpähkinöitä on melkein 700kcal.
Haittaako kun söin äsken kaksi banaania yhtä soittoon?
Siinä on koko päivän energiatarve, ellet ole salijonne.
Arvaa vaan, vituttaako pientä oravaa...
Vierailija kirjoitti:
Kohtuus ei oo vissii tuttu termi? Hyi olkoon. 100g cashewpähkinöitä on melkein 700kcal.
Mitä se haittaa kun olen alipainoinen?
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa suuremmin. Esim. saksanpähkinää ei saa syödä noin paljon kerrallaan kivennäisainesisällön vuoksi.
Jaa, mä oon nutustanu 300g saksanpähkinää puoleen tuntiin ja olisin voinu syödä vielä 200g lisää. Onneks loppu kesken.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Ruoasta saakin tulla kaloreita. Mitään pahaa ei tapahdu vaikka söisi 3000 tai 5000 kcal kerralla jos vain napa vetää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata noin paljoa syödä, niissä on runsaasti oskalaattia.
Joo varmaan kuolee nyt oskalska salaatti myrkytykseen :D
Vierailija kirjoitti:
Ummetusta tiedossa. Kantsii juoda vettä tasapainottamaan liiallista kuidun määrää.
Liiallista kuidun määrää :D Voe jeesus. Nestettä toki kannattaa juoda mutta huhhuh, liikaa kuitua, on kyllä niin suomijunttia kun vaan olla ja voi.
H o l v i kaaren alla pähkinöitä imeskellen.
No, siinä on parin aterian verran kaloreita. Muutenhan ne on terveellisiä.