Meillä taloyhtiössä kaikki pihatyöt hoitaa isännöintipalvelu. Mitä ylimäärääräistä huomiota kaipaa yli 60-vuotias nainen
Kommentit (16)
Onneksi meillä myös. Ei viitsi osallistua talkoisiin, joten parempi kun rahalla selviää.
Ehkä kaipaa tekemistä eikä huomiota?
Ei oo mitään talkoita koskaan. Isännöintipalvelu hoitaa kaiken. t.ap
No ainakin sinun huomion on saanut. Minä en pihan tapahtumia seuraa, mun puolestani kukin saa haravoida. Teen minäkin joskus lumitöitä rivarissamme huvikseni, jos lunta on tullut niin vähän, että tiedän ettei aurakäy, sellainen ohut kerros, sitä on mukava kolata.
On rakastunut ap: hen ja näyttää toimivan. Huomio saatu.
Meidän talon pihalla saa jokainen halutessaan haravoida niin paljon kuin kuin haluaa, luojan kiitos!
Sinä ainakin annat hänelle huomiota. Muille se on yhdentekevää.
Mä keräsin kerran jätesäkillisen roskia meidän pihasta kun putkiremontin tehnyt firma jätti paikat rempalleen ja taloyhtiö ei siivonnut. Katselin sitä pas kan määrää monta kuukautta ja sitten meni hermot. 1,5h siinä meni.
No ei oo todellakaan rakastunut minuun. t.ap
Olisipa meidänkin taloyhtiössä joku noin reipas. Pihan nurmikko täynnä oksia ja vanhoja lehtiä, mutta ei ole huoltomiestä paikalla näkynyt.
No ei varmasti hoida isännöintipalvelu, vaan huoltopalvelu huoltoyhtiön toimesta.
Meidän taloyhtiössä on myös näitä haravoivia eläkeläisiä, Mitä pahaa siinä on, jos vanha ihminen kaipaa vähän puuhastelua eläkepäivillään? Pitäiskö suht pirteiden ikäihmisten hautautua sinne omaan kerrostalokoppiinsa? Ei kaikilla ole omaa mökkiä, missä touhuta ja ulkoilla.
Uskon että nainen tykkää pihahommista, ei kai se sinulta pois ole?
Minä olen nuorempi mutta puuhastelen pihalla. Saa kai kerrostaloasukki myös pihalla viihtyä. Tänään ihana auringon paiste, siivoilin vähän oksia ja roskia.
Sehän on hienoa, että ihmiset huolehtivat asuinympäristöstään. Ysikympinen sukulaiseni on useana talviaamuna putsannut portaat ja ovien edustat lumesta ennen kuin ihmiset ovat lähteneet töihin. Kukaan ei ole ärsyyntynyt vaan kiitelleet.
Onko se sulta pois?