Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokopäivätyöstä palkkaa tilille tulee 1246 eur. Selviän.

Vierailija
12.05.2022 |

Asunto jo maksettu. Olen ihan tyytyväinen tilanteeseen, saan olla työelämässä, mutta työt ovat sellaisia ettei tarvi stressata, riittää kun tekee hyvin työnsä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan elämä on mallillaan.

Vierailija
2/11 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työtä teet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palvelutalossa hoitajana, velaton rivitaloasunto ja työmatkaa 700m, harrastan kalastusta ja metsästystä ja kivasti saa takapihalle kasviksia. Vähän pelkään nyt näitä palkankorotuksia, kuinka paljon tulee veronmaksajana nyt takkiin.

Vierailija
4/11 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen palvelutalossa hoitajana, velaton rivitaloasunto ja työmatkaa 700m, harrastan kalastusta ja metsästystä ja kivasti saa takapihalle kasviksia. Vähän pelkään nyt näitä palkankorotuksia, kuinka paljon tulee veronmaksajana nyt takkiin.

Nou hätä. Työnantaja varmaan suostuu kun teet kirjallisen sopimuksen että et ota palkankorotusta vastaan.

Vierailija
5/11 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nou hätä. Työnantaja varmaan suostuu kun teet kirjallisen sopimuksen että et ota palkankorotusta vastaan.

Ja tämän jälkeen verotuksen kiristyminen ei koske minua?🤦

Vierailija
6/11 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin sama juttu, mutta palkka vaan 100. Hyvin selviää!

Vierailija
7/11 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla suunnilleen sama palkka, asuntolainaa vielä jäljellä joten tiukkaa tekee.

Vierailija
8/11 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on varmaan se ero yksityisen ja julkisen välillä, kun palvelutalon laikkarille jää kympin veroprosentilla 2000 käteen. Ja joo, asuntolaina on maksettu, ei enää tarvetta olla koko ajan töissä. Luojan kiitos.

Vierailija
9/11 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sut voitais korvata kyllä jollain vielä halvemmalla, vaikka tuontitekijällä. Tai sitten valtio keksii asuntoosi jonkin pakottavan remonttitarpeen. Kyllä sulle joku kiusa vielä siunaantuu.

Vierailija
10/11 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitajien palkat tulee taikaseinästä?

Vierailija
11/11 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sut voitais korvata kyllä jollain vielä halvemmalla, vaikka tuontitekijällä. Tai sitten valtio keksii asuntoosi jonkin pakottavan remonttitarpeen. Kyllä sulle joku kiusa vielä siunaantuu.

Varmaan:) mä olen varastossa töissä, eli en hoitoalalla. Mut onpahan ns oman elämänsä herra, en ikinä haluis tehdä jotain tukihakemuksia.

Ap