Naapurit veivät tynnyreitä ja letkua kerrostaloasuntoonsa??
Epämääräisen näköistä porukkaa. Tarvitaanko huumeiden kasvatukseen vai mihin?
Kommentit (22)
Ne aloittavat bensan tislaamisen. Siinä säästää pitkän pennin kun tekee itse.
Huumeiden valmistus tai ruumiiden liuottaminen.
Laillisia taitaa olla tynnyrit ja letkut, kai niitä saa viedä asuntoon jos haluaa
Vierailija kirjoitti:
Suuri akvaario?
Mihin niitä tynnyreitä tarvitaan ?
Ja osoite oli?
Käyn kysymässä että mitvit.
Soittaisin isännälle tai poliisille varmuuden vuoksi.
Mä joskus tein noin koska tyhjensin ison akvaarioni. Pitäähän ne kalat johonkin laittaa ja letkulla saa veden poistettua helpommin kuin ämpäri kerrallaan.
Tää porukka ei tyhjennä kyllä akvaarioo!
Vierailija kirjoitti:
Tää porukka ei tyhjennä kyllä akvaarioo!
Mistä tiiät?
Ison taikinan valmistus jollekin videolle kuvattuna? Maailman suurin kakku tyyliin.
Kotiviini oli muotia 70 ja 80 luvulla . Aika monella oli tynnyri tms. olohuoneessa. Meillä tehdään kotikaljaa isoissa ämpäreissä, se on hyvää. Ja nuoret vaalensivat farkkuja kloorissa isossa astiassa, mutta pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Ne aloittavat bensan tislaamisen. Siinä säästää pitkän pennin kun tekee itse.
Varkauden kerrostaloräjähdys oli harvinainen poikkeus – yleensä räjähtävien asuntopalojen taustalla on keskuslämmityksen kattila tai kaasuvuodot
Tilastojen valossa Varkauden kaltaiset kerrostaloräjähdykset ovat harvinaisia. Varkauden kerrostaloräjähdyksen todennäköisin syy on poliisin mukaan höyrystynyt bensiini.
https://yle.fi/uutiset/3-12170661
Kannattaa pysyä kaukana siitä talosta. Joku vihollistaho voi suunnitella talon räjäytystä.
Kasviharrastaja.
Minulla on pari isompaa huonekasvia saaveissa. Olen tehnyt niille altakasteluruukun niin, että ruukun sisäreunalla menee letkunpätkä pohjalle, ja pohjalla on lecasoraa 20 cm. toimii uskomattoman hyvin.
Pitäisikin ostaa isommat saavit noille, ja paksumpaa letkua. Ohueeseen letkuun on hankala liruttaa.
Suuri akvaario?