Pojalla kaksi valtavan kokoista keltaista mustelmaa vatsassa
Eksä soitti ja kertoi. Poika oli näyttänyt vatsaa hänelle mutta ei ollut suostunut kertomaan mitään. Koska ne mustelmat on jo keltaisia on tuon kai täytynyt tapahtua silloin kuin poika on ollut täällä... Mä en oo huomannut mitään eikä se ole mulle mitään sanonut.
Kommentit (33)
Taistelkaa niin kauan että nuo nilviäiset jäävät kiinni. Sun lapsella on oikeus turvalliseen kouluympäristöön. Tai vapaa-aikaan jos niikseen tulee.
Poika selvästi haluaa apua kun näytti vatsan. Älkää vaan jättäkö asiaa tähän!
Lapsesi ei luota suhun? Paskalta tuntuisi...
Tehkää ehdottomasti rikosilmoitus poliisille. On tärkeää, että toimitaan lain mukaan ja poika saa viestin, ettei kellään ole oikeutta kohdella häntä niin. Myös lapsia pitää suojella väkivallalta.
Vierailija kirjoitti:
Lapsesi ei luota suhun? Paskalta tuntuisi...
Tai sitten ei ollut vielä valmis kertomaan mulle, jos oli niin tuore juttu. Ap
Jos poika ei puhu, voisiko selvitystyön aloittaa koulusta? Tunnetko esim pojan luokalta jotain fiksua tyttöä jolta voisi kysyä kiusataanko poikaa? Opettajatkaan ei aina myönnä nähneensä kiusaamista.
Ottiko koronarokotteen? Vatsaan ei helpolla lyönnistä tule mustelmaa.
Auts, kuulostaa kivuliaalta... Vatsa on herkkä alue :(
Jos aikuisten työyhteisössä joku olisi hakattu mustelmille, asiaa puitaisiin käräjillä. Lasten ja nuorten kohdalla sama on vain kiusaamista johon nyt ei ole mitään kummempia keinoja puuttua..
Ainakin lääkäriin pitää mennä. Siinä voi sisäelimet revetä ja muuta vakavaa. Ei silloin tarvitse viellä tietää mistä on tullut. Vanhempien velvöllisuus on viedä lääkärille , ja ultraan, tai mitä lääkäri määrää. Voi tulla vaikka vatsakalvon tulehdus, se on sitten vaarallinen ja vaatii saraalahoitoa.
Toivottavasti mies pyytää lääkäriä tekemään rikosilmoituksen.
Voi raukkaa!
Muistakaa, että tuo on vakavaa väkivaltaa, josta täytyy tehdä rikosilmoitus poliisille. Nuorten kokeman väkivallan vähättely 'koulukiusaamiseksi' on tuhoisaa. Tuollainen on rikos ja kuluu poliisin selvitettäväksi ja ikävä kyllä kokemuksen mukaan ei myöskään lopu, ennen kuin poliisi puuttuu asiaan.
Tsemppiä!