Uudenveroiset! Mitä tarkoittaa?
Vaunuissa usein näkyy, että uudenveroinen. Silti saattaa lukea tai kuvista todeta, että esim. kuomu on haalistunut tms. En itse ainakaan ole koskaan ostanut kaupasta vaunuja, missä olisi kuomu haalistunut. Tai sitten saattaa olla esim. 4 - 5 vuotta vanhat vaunut ja ilmoituksessa mainitaan, että uudenveroinen. Kyllä mietityttää, että mitähän ilmoittajan mielessä liikkuu. En usko, että esim. neljän vuoden käytöllä vaunut voivat olla enää ihan uudenveroiset vaikkakin tosi hyvät voivat olla tarkalla pidolla.
Itse ostin huuto.netistä vasta lähes käyttämättömät ja uudenveroiset emmaljungan edge duo combit 2007. Kotiin saadessani huomasin, että vaunujen kuomu oli homeessa! Voiko homeiset vaunut olla uudenveroiset?? Ilmeisesti vaunut olivat seisseet jossain (väärässä paikassa) sadesuoja päällä tms. Pienen "taistelun" jälkeen sain rahani ja pois ja palautin vaunut.
Olkaa hyvät ihmiset tarkkana siitä, että mitä ostatte ja myös siitä mitä myytte!
Olen kanssasi samaa mieltä. Uudenveroiset miellän samanlaisiksi kuin olisivat kaupasta ostettuna. Uudenveroisissa ei ole kulumaa, haalistumaa tms. Jos näitä on niin luokitus lienee hyvä? Johon sen sanakin sanoo, että uudenveroinen on niinkuin uusi :)
Hyvä kun pidit puolesi ja sait palautettua vaunut, neljä vuotta vanhat eivät voi olla uudenveroiset...