Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi optikot ovat usein koppavia?

Vierailija
12.05.2022 |

Oikeastaan itselläni on sattunut joka kerta koppava tai veemäinen optikko kohdalle. Kaikilla ihan sama olemus ja tyyli olla inhottava. Onko palkka niin huono vai mikä tätä ammattiryhmää vaivaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä niittää mitä kylvää. Mikähän siinä on, että juuri perusilkeät ja epäkohteliaat ihmiset aina ihmettelevät muiden huonoa käytöstä. Minulle ei juuri koskaan olla koppavia tai ilkeitä eikä muutenkaan epäasiattomia.

Vierailija
22/26 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet silmälasiliikkeen myyjät ovat koppavia ja jotenkin sen oloisia että eipä kiinnosta. Yleensä vanhat jotka odottaa eläkepäiviä. Ärsyttää asioida koko liikkeissä mutta kun on valitettavasti pakko välillä. Ja ne sankojen säätelyt kun eivät osaa sitä. Pakollinen harmi optikkoliikkeet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30 v säännöllisen epäsäännöllisesti käyny optikolla ja yleensä ne on just asiakaspalvelun taitajien parhaimmistoa. Enkä ole ollut "kauppa uskollinen", että voisi tuttuudella perustella.

Et ole ollut kauppa? Ja miksi puhut runollisesti? Kauppa uskollinen?

Onko ilmaisu "kauppa uskollisuus" sulle uus? Jos käyt ruokakaupassa vain S-marketissa tai aina tietyssä alan X liikkeessä vaikka vaihtoehtoja järkevällä etäisyydellä olisi olet "kauppa uskollinen".

kauppauskollinen

on yhdyssana

Vierailija
24/26 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä niittää mitä kylvää. Mikähän siinä on, että juuri perusilkeät ja epäkohteliaat ihmiset aina ihmettelevät muiden huonoa käytöstä. Minulle ei juuri koskaan olla koppavia tai ilkeitä eikä muutenkaan epäasiattomia.

Olen ystävällinen. Pyysin halvimpia kehyksiä ja linssejä koska silmäleikkaus kk päästä. Oli niin palvelu perseestä. Onneksi oli resepti laseille silmälääkäriltä. Kai ne myyjät saa jonkun provikan ja ne mun 440e lasit oli kärpäsen paska meressä. 

Hain sitten toisaalta leikkauksen jälkeen ne pysyvät lasit. Maksoi 1800e ja mietin koko ajan että onko ystävällisiä vaan kun laskee bonareita. 

Seuraavat tilaan netistä. Meni maku koko touhuun

Vierailija
25/26 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30 v säännöllisen epäsäännöllisesti käyny optikolla ja yleensä ne on just asiakaspalvelun taitajien parhaimmistoa. Enkä ole ollut "kauppa uskollinen", että voisi tuttuudella perustella.

Et ole ollut kauppa? Ja miksi puhut runollisesti? Kauppa uskollinen?

Onko ilmaisu "kauppa uskollisuus" sulle uus? Jos käyt ruokakaupassa vain S-marketissa tai aina tietyssä alan X liikkeessä vaikka vaihtoehtoja järkevällä etäisyydellä olisi olet "kauppa uskollinen".

Kauppauskollisuus on tuttu ilmaisu.

Vierailija
26/26 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ketjuliikkeitä, joihin en astu, sitten on yhden kolmannen ketjun yksi liike, josta aina ostan silmälasini.

Viimeksi erehdyin heidän toisen paikan liikkeeseensä, eikä lasit tyydytä minua. Oppia ikä kaikki.