45v miehenä on jo yllättävän vaikeaa löytää parisuhdetta
Haluaisin kovasti löytää naisen, jonka kanssa olla romanttisessa parisuhteessa ja hankkia lapsiakin jossain kohtaa. Ei vain tunnu löytyvän kiinnostuneita naisia
Kommentit (22)
Kuinka hedelmällinen ajattelit 45-vuotiaan naisen olevan?
Harva ikäisesi nainen enää haluaa lapsia.
Vierailija kirjoitti:
En olekaan ajatellut ryhtyväni ikäiseni naisen kanssa suhteeseen, sellainen n. 20 vuotta nuorempi voisi olla hyvä
Ap
Täyttä trollausta taas. Mitäpä muuta miehiltä voisi odottaakaan.
Aika väsynyt provo.
Voi miettiä miten innoissaan 45v mies olisi 65v naisen kanssa parisuhteesta. Se 25v nainen on samassa tilanteessa katsoessaan 45v miestä.
Lueskelin tuossa toista ketjua ja sellaisten äitien haukkumisten jälkeen ei tulisi mieleenkään vilkaista miehiin päin.
Mietin että missä niitä about 23-35-vuotiaita naisia voisi tavata?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Päiväunissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Päiväunissa.
Hahhahah ootpa hauska
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Päiväunissa.
Hahhahah ootpa hauska
Ap
Hauskempi kuitenkin kuin sä.
Hyvä ap, sinun perheenperustamisvuotesi menivät jo. Etsi kiva ikäisesi yksinhuoltaja ja opettele nauttimaan bonuslapsista.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ap, sinun perheenperustamisvuotesi menivät jo. Etsi kiva ikäisesi yksinhuoltaja ja opettele nauttimaan bonuslapsista.
Ei tule kuuloonkaan. Aion kyllä etsiä itselleni sen nuoren naisen, menen viikonloppuna yökerhoihin😎
Ap
Kun olin 43-vuotias, 24-vuotias nainen teki itseään tykö. Hän oli kuitenkin aika lihava ja tyhmänsorttinen, joten en lämmennyt. Lisäksi hän oli paljon vanhemman näköinen. Vasta kun myöhemmin luin lehdestä jutun, jossa häntä oli haastateltu, tuli ilmi hänen ikänsä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos et 45 vuotiaana tiedä missä ihmisiä liikkuu, niin ehkä sun juna on mennyt jo. Itse olen 40 vuotias nainen ja tiedän että miehiä liikkuu kaikkialla. Sinkkuuteni ei johdu siitä ettenkö osaisi hakeutua ihmisten ilmoille. Se johtuu siitä ettei minussa ole mitään mitä ammentaa parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olekaan ajatellut ryhtyväni ikäiseni naisen kanssa suhteeseen, sellainen n. 20 vuotta nuorempi voisi olla hyvä
Ap
25- vuotias nainen ei halua olla 45- vuotiaan kanssa. Ihan realismia, trolli.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin 43-vuotias, 24-vuotias nainen teki itseään tykö. Hän oli kuitenkin aika lihava ja tyhmänsorttinen, joten en lämmennyt. Lisäksi hän oli paljon vanhemman näköinen. Vasta kun myöhemmin luin lehdestä jutun, jossa häntä oli haastateltu, tuli ilmi hänen ikänsä.
Ja tyhmäkin ja yksinkertainen👍
jaa no voi voi