Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teillä jyllää influenssa?

Vierailija
12.05.2022 |

Sairastettiin korona koko kuuden hengen perhe kolme viikkoa sitten, ja nyt suoraan myrskyn silmään: koulussamme levisi influenssa kuin rutto ja tietysti meille taas. Nuorisolla kuume käynyt 41 asteessa, itselläkin neljänä päivänä yli 40, oksettaa, ripuli, järkyttävä nivelsärky. Ja jatkuu edelleen. Koronakin oli paha ja vielä ei siitäkään ollut kunnolla päässyt jaloilleen ja nyt tämä. Miten muilla? Influenssarokotteen olin saanut joulukuussa. Ei mitään vaikutusta. Korona oli myös kovakuumeinen, mutta kovan kuumeen päiviä vähemmän. Ja kolme koronarokotusta alla. Miten muilla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua enää vastata näihin, kun luullaan kehuiksi.

Mutta siis ei piikkejä eikä toistaiseksi tartuntoja.

Kaikki ympärillä sairastaneet.

Vierailija
2/4 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua enää vastata näihin, kun luullaan kehuiksi.

Mutta siis ei piikkejä eikä toistaiseksi tartuntoja.

Kaikki ympärillä sairastaneet.

olen iloinen puolestasi. Meidän perheessä ei syystä ja toisesta ole kaikkia rokotettu, ja ihan meidän kokemuksena voin todeta että kaikki rokote statuksesta huolimatta oltiin ja ollaan yhtä kipeitä. En ole edes kännykällä jaksanut surffailla ennenkuin tänään. Aloittaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaa en ole sairastanut, A-influenssa oli lievänä noin kuukausi sitten. Molempiin olen ottanut ne rokotteet, jotka olen saanut (influenssa 1, korona 3x.)

Vierailija
4/4 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil influenssa jyllää nyt, 4/7 sairastaa parhaillaan. Kuumetta, kuivaa kovaa yskää, lievää nuhaa, lihas/ nivelkipuja.

Koronaakin oli talvella osalla, mutta sanotaanko että oli lasten leikkiä tämän rinnalla. Kellään meillä ei yhtään piikkiä koronaan eikä influenssaan.