Minkä Agatha Christie -elokuvan muistatte? Minä muistan Varjossa auringon alla
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkäsin tästä kirjasta!
Ensimmäisenä mieleen tulee tällä hetkellä Kuolema Niilillä, koska näin sen juuri elokuvissa. Ja ei nyt ruveta tappelemaan Poiroteista, minäkin tykkään Davidista, mutta katson kyllä nämä kaikki uudet, on ne hyvin tehty.
Onko Niilistä tullut uusi elokuva vai?
Uudet elokuvat visuaalisesti upeita, mutta David Suchet ainut ja oikea Poirot!
Kuka on paras neiti Marplen näyttelijä ? Musta paras on ollut mustavalko aikainen pyylevä ja touhukas nainen , joskus tuli telkusta muutama näitä jaksoja , oikein vanhoja.
Tykkään Joan Hicksonista, jonka Agatha Christie myös itse valitsi Maprlen näyttelijäksi :)
Eipä aikaakaan niin voi kauhistus -tää kirjana aivan erilainen mutta tykkään leffaversiosta vielä enemmän
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Joan Hicksonista, jonka Agatha Christie myös itse valitsi Maprlen näyttelijäksi :)
Samoin. Geraldine McEwan on ollut kaikkein kauimpana Miss Marplesta fyysisesti.
Olen YouTubesta katsonut näitä Hickson-Marpleja ja niistä on myös hauska bongailla näyttelijöitä, joista tuli tutumpia sitten myöhemmin.
Tulisipa vanhat Joan Hicksonin Marplet taas tv:stä. Nyt näytetty vain niitä uudempia.
Tuijottava katse, Elizabeth Taylor Marina Gregginä ja Angela Lansbury neiti Marplena.
Minusta jännittävä ja osin hauskakin oli elokuva "Ota suuhun, neiti Marple, tuo jännittävä yksisilmäinen".
Elokuvassa oli sekä huumoria, että ajankuvaan kuuluvaa pidättyneisyyttä, kunnes neiti Marple otti suuhun.
Minä tykkäsin tästä kirjasta!
Ensimmäisenä mieleen tulee tällä hetkellä Kuolema Niilillä, koska näin sen juuri elokuvissa. Ja ei nyt ruveta tappelemaan Poiroteista, minäkin tykkään Davidista, mutta katson kyllä nämä kaikki uudet, on ne hyvin tehty.