Lihon äärimmäisen herkästi jos syön yhtään mitään
Olen sen omenavartaloketjun aloittaja.
Lihon siis äärimmäisen helposti jos syön päivän aikana enemmän kuin yhden hedelmän tai leivän ja senkin mahdollisimman aikaisin aamulla.
Kaikki kerää nestettä hirveästi ja olen valtavan turvonnut ja on tukala olo koko ajan.
Jos haluan syödä edes pienen annoksen oikeaa ruokaa, joudun käymään yli tunnin lenkillä ettei paino nouse.
Aineenvaihduntani on todella hidasta.
Elän lähinnä tupakalla ja nikotiininkorvikkeilla sekä vedellä, ettei paino ainakaan enää nousisi tästä.
Mitään sairauksia ei ole todettu paitsi pcos, joka tietysti vaikeuttaa laihtumista jonkin verran.
En varsinaisesti tunne nälkää mutta välillä iskee hirveä himo syödä sokeria ja sitä tulee tehtyä kerran viikossa.
Ostan kerran viikossa 100g karkkeja ja jonkun pullan ja sillä kai tämä paino ei kovin nopeasti laskekaan.
Mikä neuvoksi?
Hidas laihtuminen on yhtä tuskaa vaikkei nälässä tarvitse ollakaan, en vaan jaksa odotella milloin saan näkyvää eroa aikaan.
En myöskään aio alkaa syömään enemmän tai lopettaa tupakointia vaan jatkaa samalla linjalla, mutta en taida koskaan päästä tästä valtavasta vatsastani eroon.
Oma peilikuva oksettaa enkä halua poistua kotoani ennen kuin näytän edes etäisesti ihmiseltä.
Kommentit (23)
No tietysti "lihot" ja turpoat, jos et syö mitään. Sun ruoansulatus ja aineenvaihdunta on ihan sekaisin. Elin vuosikausi samaan tyyliin pahasti syömishäiriöisenä, enkä koskaan ollut mikään linnunluinen anorektikko, vaikken lihavakaan. Kun lopulta aloin syömään säännöllisesti, olin pitkään todella turvonnut, vatsa ei toiminut ja kehon nälkäsignaalit olivat aivan sekaisin, todella ahdistavaa ja epämukavaa aikaa muutama kuukausi. Sen jälkeen kuitenkin helpotti, ja nyt pystyn syömään ihan normaalisti, luojan kiitos. Ja olen 152cm pitkä, eikä silti tarvitse näännyttää itseään pysyäkseen järkevissä mitoissa. Kannattaa hankkia jotain apua.
Kun on löytänyt määrän jossa ei liho, niin mikä tahansa sen päälle lihottaa, ja bonuksena, vehnä muuttuu melkein kokonaisuudessaan läskiksi, että sitä ei voi syödä paljoakaan. Mulla kuitenkin kuuluu lihapiirakkaan, ja mun syötävä tietty ateria, koska muu ei vie nälkää ja täytä yhtä hyvin.
Aineenvaihdunnan pitäminen korkeammalla vaatii säännöllistä liikuntaa, ja on välttämätöntä joskus 40v jälkeen, jos syö enemmän kuin noin kunnon aterian päivässä (että tulee täyteen, kun nälkä tulee vasta, kun puolet siitä käytetty, ja jos syö vähemmissä pätkissä, on aina nälkä).
Ootko 40+?
80%:lla yli nelikymppisistä naisista on kohdussaan myoomia.
Kolmivitosillakin jo puolella.
Lisäksi afroilla kaikilla. Mustalla väestöllä vielä yleisempää?
Myoomat voivat kipuilla.
Häviävät viidenkympin jälkeen kun. Vaihtarit tulee.