Illan pikanen! Kerro viimeisimmän palkkakuitin käteen jäänyt summa!
Kommentit (137)
4 378, 46e tasan jäi käteen verojen jälkeen. Fysioterapeutti.
2897 , eläkeläinen, toimistosihteeri evp.
Ei sitten johtavassa asemassa oleva DI osannut vastata kysymykseen... Kysymys oli käteen jäävästä summasta, ei verotettavasta ansioista. Vai eiko johtavassa asemassa oleva Di joudu maksamaan veroja lainkaan...
Vierailija kirjoitti:
Rahapalkka vähän yli 6000, kun autoetu vähennetään rahapalkasta eli verotettava ansio oli siis melkein 7000.
DI johtavassa asemassa
Ei sitten johtavassa asemassa oleva DI osannut vastata kysymykseen... Kysymys oli käteen jäävästä summasta, ei verotettavasta ansioista. Vai eiko johtavassa asemassa oleva Di joudu maksamaan veroja lainkaan...
1998e, siivooja, kaksivuorotyö. Vähennyksiä yhteensä palkasta 750e, joka minun mielestä on aivan järkkyä!? Tuosta veron osuus on 490e.
Vierailija kirjoitti:
22088,79. Ja tämä on fakta.
Brutto samalta ajalta 43643,47. Mätkyjä odotettavissa aika massiivisesti.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Pärjäätköhän tuolla summalla??
Nyt tuli kysymys hyvään kohtaan, kerrankin saa lesoilla! 13512€ näytti viimeisin palkkakuitti käteen jääväksi osuudeksi. Ensi kuussa sitten onkin jo ihan eri summa kun viime kuussa oli mukana vuosibonarit :)
Vierailija kirjoitti:
15000 (viisitoista tuhatta) euroa.
Kiitos kun tarkensit summan myös kirjaimilla. Eihän tälläinen köyhä ymmärrä numeroista mitään( )
2300 e sh kolmivuorotyö, surullista.. 6,5 v koulutus (lh + eh), fiksumminkin olis voinut toki valita :D
Viimeisimmän palkkakuitin käteen jäänyt summa 7 950,57 euroa. EU-virkamies olen. Juu tiedän että saan järjettömän paljon palkkaa. Tosin teen töitäkin todella paljon, mutta eihän Suomessa edes lääkäri saa käteen tuollaista summaa. Ja hän sentään pelastaa ihmishenkiä.
3225 taisi olla. AMK:ssa tutkijana ja opettajana
2788 e, ammattikorkeakoulun lehtori
Vierailija kirjoitti:
2650. Sairaanhoitaja. Ei paljon Chanelia ostella näillä.
Niin ja minkähän takia sairaanhoitajan edes pitäisi Chanelia saada ostettua?
Tässä minun tämän kuun nettopalkka:
3643. Lääkäri. Ei tälläkään Chanelia niin vain ostella.