Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olihan tuo kunta-alan työriidan sovintoesitys totaalisen typerä jos kerta esim. lääkäreille (jotka eivät olleet edes pyytäneet mitään palkkaohjelmaa) tarjottiin samoja korotuksia kuin hoitajille!

Vierailija
11.05.2022 |

Siis eihän tuossa sovintoesityksessä ollut mitään järkeä, jos kerta hyväpalkkaisille henkilöille olisi ohjattu samat korotukset. Eihän silloin rahat riitä millään. Jos korotuksia ohjataan nimenomaan hoitajille, niin silloin varmasti rahat kyllä saadaan riittämään. Miten voi olla näin surkea tarjous?

Siis en ole itse mitenkään töissä hoitoalalla, mutta kyllähän tuo kuulostaa täysin käsittämättömältä "sovintoesitykseltä".

Kaverini sattuu olemaan itse hyvinpalkattu lääkäri ja hän on naimissa sairaanhoitajan kanssa ja on itse ihmetellyt hoitajien huonoa palkkausta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit ei ole KVTES:ssä vaan niillä on eri sopimus.

Vierailija
2/3 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin A-studiossa tänään väitettiin, että lääkäreille olisi mennyt samat korotukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin A-studiossa tänään väitettiin, että lääkäreille olisi mennyt samat korotukset.

Ok, voi olla niin. Ei siinä ole kyllä järkeä että korkeimpiakin palkkoja korotetaan samalla prosentilla. Ne matalimmat on se isoin ongelma. Korottaisivat kaikkien palkkoja 200 euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme