Oletteko koskaan vältelleet ketään naapuria? Miksi?
Kommentit (11)
Minä olen myöhäistänyt ulosmenemistä, jotta en törmäisi naapuriin.
Toisinpäin; naapurit alkoivat vältellä minua kun heille selvisi, että eläkettäni nostaakseni olin ottanut meidän rapun - ja 3 muun naapurirapun - siivouksen työkseni, 4 aamupäivää, 15 eukkia netto per vuoro, teki kuitenkin 60 viikossa eli 240/kuu. Muuten tulin eläkkeelläni hyvin toimeen. mutta kahta ulkomaanmatkaa vuodessa en olisi muuten voinut tehdä.
Olen joskus ja parikin kertaa. Syynä huimausainevelat.
Vierailija kirjoitti:
Toisinpäin; naapurit alkoivat vältellä minua kun heille selvisi, että eläkettäni nostaakseni olin ottanut meidän rapun - ja 3 muun naapurirapun - siivouksen työkseni, 4 aamupäivää, 15 eukkia netto per vuoro, teki kuitenkin 60 viikossa eli 240/kuu. Muuten tulin eläkkeelläni hyvin toimeen. mutta kahta ulkomaanmatkaa vuodessa en olisi muuten voinut tehdä.
Minä olisin arvostanut!
Juoppoa miestä. Lähes joka päivä örvelsi kännissä ja mesosi, joskus potki muiden asukkaiden ovia.
Onneksi lopulta sai häädön.
Joo, aina pihalla päivystävää pikkulapsiperheiden vanhemmista koostuvaa porukkaa. Aina, kun astuit ovesta ulos, siinä oli joku seisomassa ja tuijottamassa, muttei kuitenkaan moikata. Aloin kulkea takaovesta pihan kautta.
Taloyhtiön kyylää turha edes yrittää vältellä. Verhojen takaa vähintään näkee ja kuulee kaiken... Ihan sama.
Joo. Mulla on hetkiä, jolloin en vain jaksa ihmisiä. Silloin välttelen kaikkia, varsinkin naapureita.
Välttelen kaikkia. Rappukäytävä pitää olla tyhjä, jotta voisin lähteä ulos. Takaisin tullessa kyttään lähimetsässä jonkin aikaa rappukäytävän ikkunoita, että ei näy liikettä siellä ennen kuin sujahdan asuntoon. Pihaan tulen sivuttain päätyseinän puolelta, että kukaan ei näkisi minua ikkunasta. Kaikki kyttääjät ärsyttää, en halua antaa niille mitään.
En,utta ihme naapureita kyllä osunut naapurustoon välillä. Ja se naama, kun on kuultu jotain valheita...