Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä haluaisi mennä naimisiin, mutta minä en ole varma uskonko edes rakkauteen

Vierailija
11.05.2022 |

Ja onko edes nykyään ja kun ikääkin on meillä molemmilla vasta päälle 20, mitään järkeä mennä naimisiin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jo pohdit asiaa, niin älä solmi avioliittoa. Itse olin typerys, ja vastasin "tahdon", kun olisi pitänyt vastata en tahdo".

Vierailija
2/12 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliiton voi solmia ilman rakkauttakin, tosin silloin kannatta molempien tunteet olla rakkaudettomat. Sellainen avioliitto voi olla todella toimiva. Ei ehkä kuitenkaan 20-vuotiaiden kannata kokeilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottele parikymmentä vuotta ja saat etsiä kuin neulaa heinäsuovasta miestä, joka haluaa naimisiin.

Vierailija
4/12 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo älä mene naimisiin. Minulla tuo "en ole varma uskonko edes rakkauteen"-juttu tuli vasta häiden jälkeen, kun tajusin että emme olleet mitenkään sopivat toisillemme. Vuosia siinä sinnittelin ja mietin, että en vaan ole romanttinen tyyppi ja arki nyt vaan on tällaista. Todellisuudessa aloin hitaasti inhota miestäni, sillä käsityksemme hyvästä elämästä ja parisuhteesta olivat jatkuvassa ristiriidassa keskenään. Jos "et usko rakkauteen" olet todennäköisesti väärän kumppanin kanssa tai muuten vaan et valmis sitoutumaan loppuelämäksi.

Vierailija
5/12 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos keskustelisit sen poikkiksen kanssa asioista, ei me sun parisuhteeseen kuuluta. Tämmönenkin asia pitää sinkun opettaa.

Vierailija
6/12 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten tuhlaat miehen aikaa ja rahoja?

Vierailija
7/12 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun jo pohdit asiaa, niin älä solmi avioliittoa. Itse olin typerys, ja vastasin "tahdon", kun olisi pitänyt vastata en tahdo".

Minäkin nojaan enemmän tähän en tahdo, ainakaan naimisiin menoa.

Mutta haluaisin jatkaa näin kun ollaan tähän asti menty, niin kauan kuin on kiva olla.

En usko ikuisuuksiin.

Saako kysyä, oliko sinulle ongelma häät vai ihan yhdessä olo?

Ap

Vierailija
8/12 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue avioliittolaki. Molemmilla on elatusvelvollisuus toisiaan kohtaan. Ja, jos hyvin käy, saat tulevaisuudessa vielä leskeneläkettä.

Vierailija
9/12 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottele parikymmentä vuotta ja saat etsiä kuin neulaa heinäsuovasta miestä, joka haluaa naimisiin.

Ei minuakaan häät kiinnosta.

Ap

Vierailija
10/12 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittoon ei tarvita rakkautta, avioliitto on juridinen sopimus. Parisuhteeseen mielestäni sitten tarvitaan sitä rakkautta. Voi olla avioliitto ilman parisuhdetta ja parisuhde ilman avioliittoa, tai molemmat yhdessä.

Vierailija
11/12 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ensimmäinen miesystäväni oli juuri tuollainen; ei tiennyt rakastaako minua eikä tiennyt mitä rakkaus on. Erottiin sitten lopulta ja minä löysin hyvän miehen (joka tietää mitä rakkaus on) ja olen onnellinen hänen kanssaan. Ex-miesystävä on edelleen sinkkuna, 20 vuotta myöhemmin.

Mutta ap, sinä olet vielä todella nuori. Kyllä sinä tunnet ja tiedät sitten kun rakastat jotain ihmistä. Älä mene naimisiin jos et rakasta. 

Vierailija
12/12 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään rakkautta olekaan.

Hormoonien aiheuttama psykoosi.