Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voittaisit lotossa, auttaisitko lapsia?

Huh
11.05.2022 |

Eli miehen vanhemmat voittivat jokunen vuosi suuren summan rahaa n.7-12 miljoonaa.

Miten onnellisia oltiinkaan, voitto meni niin oikeaan paikkaan, heillä kuitenkin lapsiakin ja niukasti aina eläneet. Kuviteltiin että auttaisivat miehen velassa, jonka takia olen joutunut kaikki kulut maksamaan vuosien varrella.

No kävikin niin että eivät antaneet penniäkään muilla kuin suosikkilapselleen, jolle ostivat kalliin talon ja auton. Mieheni taas jolla velkoja joita maksanut jo liki 8 ja kituuttanut pienellä, eivät halunneet antaa euroakaan. Jatkuvasti esittelevät toinen toistaan hienompia veneitä, autoja ja taloja joita ostaneet ja pitävät miestä pilkkanaan.

Mietin, että kuinka normaalia ettei vanhemmat halua eurollakaan auttaa vaikka olisi miljonääri? Emme ole heidän rahojen perään, mutta asia tuntuu minusta oudolta enkä voisi kuvitella että jos omat vanhemmat voittaisivat, niin eivät auttaisi pennilläkään vaan kerskailisivat, ostaisivat sisarukselle kaikkea ja nauttisivat huonosta tilanteesta. Miehellä ollut aina ok välit vanhempiin ja heitä auttanut. Eivät sano syytä miksi eivät auta, vain että hanki itse omat rahasi.

Mielipiteitä? Itse miehenä en olisi ko.porukan kanssa tekemisissä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jakaisin siitä lapsilleni ja lapsenlapselleni sekä muistaisin ihmisiä jotka on minua auttaneet. Tietysti myös vanhemmilleni helpottamaan elämää. Lottovoitto ei ole mitään ansaittua rahaa eikä varsinaisesti kuulu edes voittajalleen. En olisi tehnyt sen eteen mitään työtä enkä ottanut edes mainittavaa riskiä joten en koe, että raha olisi jotenkin yksinomaan minun koska se on perusteetonta hyötyä jota en olisi ansainnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi