Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voittaisit lotossa, auttaisitko lapsia?

Huh
11.05.2022 |

Eli miehen vanhemmat voittivat jokunen vuosi suuren summan rahaa n.7-12 miljoonaa.

Miten onnellisia oltiinkaan, voitto meni niin oikeaan paikkaan, heillä kuitenkin lapsiakin ja niukasti aina eläneet. Kuviteltiin että auttaisivat miehen velassa, jonka takia olen joutunut kaikki kulut maksamaan vuosien varrella.

No kävikin niin että eivät antaneet penniäkään muilla kuin suosikkilapselleen, jolle ostivat kalliin talon ja auton. Mieheni taas jolla velkoja joita maksanut jo liki 8 ja kituuttanut pienellä, eivät halunneet antaa euroakaan. Jatkuvasti esittelevät toinen toistaan hienompia veneitä, autoja ja taloja joita ostaneet ja pitävät miestä pilkkanaan.

Mietin, että kuinka normaalia ettei vanhemmat halua eurollakaan auttaa vaikka olisi miljonääri? Emme ole heidän rahojen perään, mutta asia tuntuu minusta oudolta enkä voisi kuvitella että jos omat vanhemmat voittaisivat, niin eivät auttaisi pennilläkään vaan kerskailisivat, ostaisivat sisarukselle kaikkea ja nauttisivat huonosta tilanteesta. Miehellä ollut aina ok välit vanhempiin ja heitä auttanut. Eivät sano syytä miksi eivät auta, vain että hanki itse omat rahasi.

Mielipiteitä? Itse miehenä en olisi ko.porukan kanssa tekemisissä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisin. Auttaisin myös lasteni puolisoita (kun sen aika on) ja lapsenlapsia. Tasavertainen pitää olla.

Vierailija
2/21 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakkoperintöä. Kannattaa pitää mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Koska mulla ei ole lapsia.

Vierailija
4/21 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisin, tietenkin.

Vierailija
5/21 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisin etenkin lastensairaalan lapsia Kummit Ry lahjoituksella. Hoitivat sielä minunkin sydänvikaista veljeäni.

Vierailija
6/21 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennakkoperintöä. Kannattaa pitää mielessä.

mutta olivat antaneet suosikkilapselleen

Vierailija
7/21 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisin. Auttaisin myös omia vanhempiani, jotka ovat tehneet sen eteen paljon töitä että sain onnellisen lapsuuden ja hyvät eväät elämään. Myös sisaruksilleni antaisin varmasti osan. Kukaan ei tarvitse yksin noin paljon rahaa.

Vierailija
8/21 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sekava ja puutteellinen aloitus, asioista tietämättömän sivustakatsojan näkökulmasta, klassinen rikkinäisen puhelimen tapaus, pitäisi kuulla jokaisen näkemys asiasta, turha tällaista vatvoa.

Vierailija
9/21 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin lasten mielenterveystyölle. He tarvitsee aroja enemmän kuin omat lapseni. Katse pitää nyt käntää heihin joissa on se tulevaisuus.

Vierailija
10/21 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jos ne on loukannut toisiaan ei kaikki pidä kaikista joskus lapsi vihaa vanhempiaan tai vanhempi lastaan.Myös ei kaikki pidä miniästä sekin otettava huomioon että se johtuu sinusta. Tunteilla on merkitys.Sitten jos miehesi ei osaa käyttää rahaa ei sitä voi hänelle antaa hän hukkaa sen heti.Muuten hänellä ei olisi velkaa.Ilmeisesti toisen puolisosta pidetään ja toisen rahan käyttö on luotettavaa.Oletko itse varastanut huijannut rahaa ?

Vierailija
11/21 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisin vain suomalaisia lapsia ja ukrainan hädän alaisia sekä eläinsuojeluun laittaisin.

Vierailija
12/21 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiin antaa Suomen suomalaisille kristityille Jeesuksen omille lapsille apua orpokotiin tai ensikotiin tai pyhä koulu toimintaan tai työttömien yhdistykselle ruokarahana.Lapsille uimapukuja ja toppapukuja tietysti.Sukset luistimet.Voisi viedä jonkun ryhmän vaikka Ibizalle uimaan viikoksi.Siis Suomen suomaisia koska heiltä on varastettu heiltä on leikattu heillä on vähiten.Muille kyllä jaetaan.

Vierailija
13/21 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, mistä roikkuu ... Kenenkään velkoja yms. en todellakaan maksaisi. Ihan itse ne velat ym. ovat päättäneet hankkia, niin itse saavat myös niistä vastuunsa ottaa ja asiansa hoitaa.

Vierailija
14/21 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin eläinsuojeluun, siskolleni ja hänen tyttärelleen.

Vierailija
15/21 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella voisi antaa Ruotsissa asuville Suomen suomalaisille lapsille nuorille paljonkin apua vaatetta ruokaa kenkää parturi rahaa ja uimahalli rahaa uimapukuja. Ääri arabit on estänyt naisia pääsemästä uimahalliin Malmössä tänä sitä vihalaki uskontoa.Kyllä me autettaisiin.

Vierailija
16/21 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsia, mutta todennäköisesti antaisin heillekin, kun antaisin ystävillekin.

Oma isäni on miljonääri (oma firma menestyi) ja eipä se kyllä ole auttanut kuin silloin kun itse hyötyy siitä jotain, eli vähiin on auttamiset jääneet kun luokittelee minut hyödyttömäksi. Aikanaan sain niin pientä palkkaa että näin nälkää ja ei hän ole koskaan auttanut. Enkä siis ole sellainen ihminen joka törsäisi johonkin merkkilaukkuihin ja kynsihuoltoihin tai että olisin ikinä ottanut mitään pikavippejä.

No, eipä hän ole muutenkaan läsnä (muuta kuin henkisen ja fyysisen väkivallan muodossa kun olin nuorempi), joten katkaisin itse kaiken kontaktin tähän. Itse olen tähän asti tarponut, ja joudun tekemään niin siihen asti kun perintöä tulee. Toki vaihtaisin tulevan perinnön milloin tahansa rakastavaan läsnäoloon, mutta ei se ole vaihdettavissa.

Vierailija
17/21 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottovoitot monesti 1-2 miljoonan suuruisia. Ostat paremman talon 1 miljoona. Uuden talon ylläpito kulut ja hieman arvokkaamman elämäntavan ylläpito loppuelämän 1 miljoona.

Ei jää paljon jaettavaa. Jos saisin 7 miljoonaa, antaisin ainakin 2-3 pois sukulaisille ja tutuille, kyllä he voisivat niistä tyytyväisenä sen lahjaveronkin maksaa, ei tuntuisi missään.

Vierailija
18/21 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä auttaisin, myös sisartani ja äitiäni, luultavasti myös appivanhempia (omilla tahoillaan). Isääni en auttaisi. 

Vierailija
19/21 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi sanalakaan että lotossa olisin voittanut. Rahat pitäisin itselläni. Tehkööt töitä mikäli haluavat syödä ja katon päänsä päälle. Testamenttaisin lotto summasta suurimman osan itselle katsomalleni kohteelle. Loput pitäisin itselläni ja nauttisin elämästä. Vanhuus iällä paljon matkustelisin ja elämästä nauttisin.

Vierailija
20/21 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi kellekään, yksi huostaanotettu lapsi on, en antaisi hänellekään. Alkaisin vihdoin elää itse unelmaelämää puolisoni kanssa, hän saisi myös jättäytyä pois töistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän