Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sukupuolitauti - tartuntaketju? ONGELMA

Vierailija
10.05.2022 |

Harrastin jonkin aikaa sitten suojaamatonta seksiä ja nyt vaikuttaa siltä että joku sukupuolitauti tarttui.

Ongelma on nyt että asun pienellä paikkakunnalla ja kaikki tuntee jonkun kautta toisiaan.

Jos nyt testeissä käy ilmi että minulla joku tauti tuli minkä tartuntuntataudin pitää jäljittää, niin olen ihan kusessa.

Nyt tuli neljän viikon aikana harrastettu seksiä noin 10 eri naisten kanssa ja osa on naimisissä jne ja kaikki samalta paikkakunnalta ja saa nähä mitä tapahtuu jos joudun kertoo lääkärille nimet. Vähän noloa koko homma.

Mitkä taudit jäljitetään?
Googlasin, mutta en löytänyt kunnon vastausta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö  siis 4 viikon aikana 10 eri naista joita panit

ottiko kukaan suihin

moneltako sait b rappua

kuulosta ihan normaalilta mällin irrotukselta. mites se menikään ai niin jaxuhalit

Vierailija
2/6 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi että nauran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tapahtuupa kerrankin teidänkin kylällä jotain.

Ei se niin noloa ole, aikuisten juttuja.

Vierailija
4/6 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu vielä olemaan sairaalassa hoidettava supertippuri, niin pysähtyy kaikki toiminta kylällä, kun joudutte yhtaikaa hoitoon!

Vierailija
5/6 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta, mutta en usko että lääkäri tai sairaala niitä alkaa selvittelemään, saati ottamaan yhteyksiä kehenkään.

Kuvittelisin, että eiköhän ne vain kehota sua ottamaan yhteyttä niihin keihin oot itteäs hinkannut, ja sen jälkeen se on sun vastuulla koko homma.

Vierailija
6/6 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sun panojen nimiä kysele. Sun pitää ilmoittaa niille itse jos jotain löytyy. Ei kannata pelleillä, esim. Klamydia aiheuttaa lapsettomuutta mikäli tarpeeksi kauan pääsee jylläämään. Mene vaikka yksityiselle eri kaupunkiin. M45