Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin eilen liiviostoksilla ja nähdessäni itseni peilistä en ollut tyytyväinen ulkomuotooni :(

Vierailija
10.05.2022 |

Selkä näytti kamalalta ja näytän ihan turvonneelta. En halua näyttää tältä :(

En tiedä mikä siinä on, kun oon liikaa puhelimen orja. Oon jäänyt kiinni arvontoihin ja instagramissa niitä laitan joka päivä parin tunnin ajan. Ruoka-ajatkin ovat mitä sattuu. Töissä kyllä syön normaaliin aikaan, mutta illalla venyy yhdeksään-kymmeneen. Lisäksi nukkumaan meno siirtyy puhelimen takia niin, ettei jää unta tarpeeksi. Kehitettävää siis löytyy.

Tulee reippaasti käveltyä päivittäin puolen tunnin matka työpaikalle ja sieltä takaisin, mutta en usko, että kävely niin tehokasta. Pitäisi mieluummin varmaan juosta tuo matka, mutta ei ole suihkua työpaikalla niin sitten oisin hikisenä koko päivän.

Haluan ehdottomasti turvotuksen pois, näyttää hyvinvoivalta ja mahtua pari vaatekokoa pienempään, mutta en ole ikinä ollut mikään juoksutyyppi. Toiseksi kesän tullessa ei edes jaksa, kun silloin kuumempi.

Voiko yli 40-vuotias vielä tulla hyvään kuntoon?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi! Mulla sama missio : )

Vierailija
2/9 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi! Mulla sama missio : )

Kai se on vain yritettävä pikku hiljaa ja aloitettava uni- ja ateriarytmin säännöllistämisestä. Sen myötä varmaan energiaakin riittää enemmän, ettei jää niin paljon sohvan pohjalle puhelin kouraan. Nytkin vain makailen sohvalla, kun ryhti oltava parempi. Ja muistutukset heti huomlsesta alkaen puhelimeen, että tulee mentyä nukkumaan!

Tsemppiä sinne :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama :)

Kävin viime viikolla pitkästä aikaa kaupoilla ja joo...Kokovartalopeili kertoo karun totuuden.

Ei tullut vaatteita ostettua. Meni fiilis täysin.

Vierailija
4/9 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa olisi.

Vierailija
5/9 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita puhelimeen niihin appeihin tai sivustoihin, joissa käyt eniten, käyttörajoitus.

Itselläni on tänne, facebookiin ja instagramiin rajoitus. Sen jälkeen on turha enää tulla.

Vierailija
6/9 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kävelysauvat avuksi työmatkoille. Saat vähän liikettä yläselkään ja hartioihin.

Vierailija
7/9 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai

Syö vähemmän, liiku enemmän, vaikka kävelemällä. Kävely on turvallista lihaville, koska sattuu vähemmän tapaturmia. Nivelet kestää jne

Ryhdistäydy, pidä kiinni tavoitteista saada rintsikkaosastolla peilistä katsovan naisen selkämuhkurat pois.

Vierailija
8/9 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota kävelysauvat avuksi työmatkoille. Saat vähän liikettä yläselkään ja hartioihin.

Tämä on kyllä jännä asia, sillä minusta sauvojen kanssa kävely on helpompaa mitä ilman, ja se on vielä tehokkaampaa. Sauvojen pitää olla just sopivan mittaiset ettei hartiat jännity.

Vierailija
9/9 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan koronakevään jälkeen 43 vuotiaana näin oman peilikuvani kävelyllä ollessa yhden talon peilaavissa ikkunoissa. Siitä alkoi ruoka- ja liikuntaremontti. Nyt 45 vuotiaana olen lähestymäsä tilannetta, jossa voin väittää olevani elämäni kunnossa. Pari kymppisenä olin vahvempi aktiivisen saliharjoittelun myötä, mutta aerobinen kunto jätätti. Kolmekymppisenä oli pyöräilyn ja juoksun myötä paremmassa aerobisessa kunnossa. Nyt kuitenkin kumpikin osa-alue kunnossa ja siksi kokonaisuus minusta parempi. Tällä linjalla kun jatkan, niin viisikymppisenä voin olla itseäni parempi niin lihasvoimassa kuin aerobisessa kunnossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi