Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita, jotka tavallaan haluaisivat parisuhteen, mutta jotka jotenkin aina ovat tunteneet, että parisuhteet ovat vain muille ihmisille?

Vierailija
10.05.2022 |

Muiden parisuhteet ovat ok ja luonnollisia, mutta tunnen, että parisuhde ei ikään kuin kuulu minulle tai ole minulle mahdollinen, vaikka sitä joskus aina haluaisinkin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen 3 kertaa kokeillutkin parisuhdetta, pituudet 1-3 vuotta, mutta en vaan jotenkin jaksa niin paljon ihmisseuraa ja kaipaan koko ajan sinkkuna oloa. Nyt jo 15 vuotta ilman parisuhteita tai seksiä ja näin varmaankin loppuikä.

Vierailija
2/7 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Olen 3 kertaa kokeillutkin parisuhdetta, pituudet 1-3 vuotta, mutta en vaan jotenkin jaksa niin paljon ihmisseuraa ja kaipaan koko ajan sinkkuna oloa. Nyt jo 15 vuotta ilman parisuhteita tai seksiä ja näin varmaankin loppuikä.

Mä taas en ole koskaan edes uskaltanut kokeilla, vaikka halukkaita parisuhteeseen kanssani on ollut tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
4/7 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Muutaman kerran olen asunutkin miehen kanssa, mutten vaan jaksa sitä jatkuvaa vähättelyä jne.

Kaverini kyllä vaikuttavat olevan tyytyväisiä suhteisiinsa.

Vierailija
5/7 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin sellainen. Harrastin yhden yön suhteita ja mulla oli lyhyitä seurustelusuhteita, mutta ajattelin että en ikinä voisi jakaa kotiani kenenkään kanssa. Sanoinkin kaikille, että en halua ikinä miestä ja perhettä. Joskus mulla oli kuitenkin yksinäinen olo.

Ajauduin yhteen kaveripiiriin kuuluvan miehen kanssa. Hän hakeutui seuraani yhä enemmän, asiat johtivat toiseen, saimme lapsia ja olemme olleet lähes 20 vuotta yhdessä. Lapsemme ovat fiksuja ja hyvin pärjääviä, olen heistä iloinen ja ylpeä. Parisuhde ei ole ollut helppo ja usein mietin, olisinko sittenkin ollut onnellisempi yksin. Ero on varmasti edessä ja osittain toivon sitä, osittain mietin että voihan sitä näinkin jatkaa tottumuksen vuoksi.

Antaisin kaikille neuvon, että jos olet yhtään epävarma parisuhteen tai lasten hankkimisen suhteen, niin älä lähde niihin. Mitään ei voi mennä väärin jos jäät yksin. Elämään löytää sisältöä ja sosiaalisia kontakteja jos niin haluaa. Moni asia voi mennä väärin jos menee väärän ihmisen kanssa yhteen

Vierailija
6/7 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen. En ole uskaltanut mennä edes treffeille.

Vierailija
7/7 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Muutaman kerran olen asunutkin miehen kanssa, mutten vaan jaksa sitä jatkuvaa vähättelyä jne.

Kaverini kyllä vaikuttavat olevan tyytyväisiä suhteisiinsa.

No eivät varmaan kaverisikaan olisi tyytyväisiä suhteisiinsa, jos kumppaninsa vähättelisivät heitä.