Vaasa on maailman paras paikka!
Kommentit (13)
Täällä päivystää se yksi vaasanvihaajatrolli, ja sekin on oikeasti joensuusta kotoisin
Vierailija kirjoitti:
Täällä päivystää se yksi vaasanvihaajatrolli, ja sekin on oikeasti joensuusta kotoisin
Niin kuka, sinä vai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuka, sinä vai
Jäit heti syöttiin kiinni :D
Eihän Vaasassa ole yhtään mitään. Samanlainen pikkukaupunki kuin vaikka Joensuu tai Kuopio. Kaverini asuu Vaasassa ja yrittää kovasti saada minua sinne kylään, varmaan kesällä joskus menenkin mutta kun ei siellä ole oikein mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannu että hirveesti tulee alapeukkuja, kun joku kirjottaa Vaasasta jotain
Pidetään ruotsinkielisenä ja alemmuuskompleksi iskee. Vaikka oikeasti 70% suomenkielisiä Vaasassa.
Oikein sopivankokoinen kiva merenrantakaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Vaasassa ole yhtään mitään. Samanlainen pikkukaupunki kuin vaikka Joensuu tai Kuopio. Kaverini asuu Vaasassa ja yrittää kovasti saada minua sinne kylään, varmaan kesällä joskus menenkin mutta kun ei siellä ole oikein mitään tekemistä.
Eikai tekeminen kaupungin koosta riipu, pitää ite keksiä tekemistä
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä olekaan. Kesällä pitää olla vene, että pääsee saaristoon.
Tälläselle landelaiselle Vaasa on big city 😜
Ihan kiva paikka jos tykkää ja ennen kaikkea tyytyy sellaiseen
Oon kuullu että Vaasalaiset luulee ittestänsä liikoja
Oon huomannu että hirveesti tulee alapeukkuja, kun joku kirjottaa Vaasasta jotain