Olen kuulemma ruma ilman meikkiä
Kommentit (15)
Katso peilistä itse miltä näytät.Miksi kuntelet muiden sanomia? Rumakin on kaunis.
He on kuulemma niin hyviä ihmisiä. He on muille niin ystävällisiä ihmisiä.
Aika paha olla.
Meikitön näyttää aina ikäistään nuoremmalta, luonnollisemmalta, aidommalta ja kauniimmalta. Helpommin lähestyttävämmältä ja ystävällisemmältä.
Meikki vanhentaa aina ihmistä
Vierailija kirjoitti:
Katso peilistä itse miltä näytät.Miksi kuntelet muiden sanomia? Rumakin on kaunis.
Ei voi muuta kuin nauraa tällaiselle itsepetokselle. Ruma ei ole kaunis vaan ruma.
Se on taas asia erikseen, että onko sillä rumuudella mitään merkitystä elämässä.
Koskee jona sekunti ja minuutti
Ihan koko ajan
kokeile huulipunaa myös alhaalla oleviin huulii, niistä pitää vaan ajaa eka karvat pois
Koskee joka sekunti minkä hengitän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi muuta kuin nauraa tällaiselle itsepetokselle. Ruma ei ole kaunis vaan ruma.
Se on taas asia erikseen, että onko sillä rumuudella mitään merkitystä elämässä.
ei se noin musta valkoista ole, meikkaamalla saa paremman näköiseksi, ja on merkitystä varmaan ainakin jonkin verran
Vierailija kirjoitti:
Meikitön näyttää aina ikäistään nuoremmalta, luonnollisemmalta, aidommalta ja kauniimmalta. Helpommin lähestyttävämmältä ja ystävällisemmältä.
Meikki vanhentaa aina ihmistä
Tämmöisiäkin on, tiedän. Ovat freesimmän ja nuoremman näköisiä ilman pakkelia ja lisävärejä.
Mutta on toisenlaisiakin: eivät näytä yhtään miltään tai jopa rumilta ilman meikkiä, mutta hyvin meikattuna muuttuvat kaunottariksi (
Ne kaverini ovat myös samaa mieltä. He yrittävät ottaa minusta rumia kuvia ja lisätä niitä nettiin.
Kaverit tekee minulle tosi hyvää heidän seura.