Vaimoa ei haluta
Monesti olen yrittänyt mutta ei. Aina on joku syy, mä just olin lähtemässä lenkille, ei nyt kulta, mulla on omiakin asioita
Kommentit (10)
Ei halua tehdä remonttihommia vai? Voi sua reppanaa.
Siis vaimoa ei haluta kanssasi.
Jos pystyt laskemaan viime viikolla vaimolle antamasi orgasmit yhden käden sormilla, niin syy vaimon haluttomuuteen löytyy peilistä.
Ei haluta mihin? Työpaikalle? Anoppilaan?
Ei tietenkään halua koska on ihastunut toiseen mieheen. Tämä yksinkertainen syy jota ukot ei tajua😆
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään halua koska on ihastunut toiseen mieheen. Tämä yksinkertainen syy jota ukot ei tajua😆
Jaa minulla ainakin juuri silloin haluja kerrankin onkin.
Et huomioi tarpeeksi, et osoita arvoistusta ja ihastusta, et osoita halua tehdä asioita nimen omaan hänen nautintonsa eteen. Minua ei kymmeneen vuoteen haluttanut. Nyt haluttaa taas kun vies vihdoin oppi miten minua käsitellään.
Vierailija kirjoitti:
Jos pystyt laskemaan viime viikolla vaimolle antamasi orgasmit yhden käden sormilla, niin syy vaimon haluttomuuteen löytyy peilistä.
Ihan vaan tästä sivusta kysyisin, että miten vaimolle voi antaa orgasmeja, jos ei saa siihen edes mahdollsuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pystyt laskemaan viime viikolla vaimolle antamasi orgasmit yhden käden sormilla, niin syy vaimon haluttomuuteen löytyy peilistä.Ihan vaan tästä sivusta kysyisin, että miten vaimolle voi antaa orgasmeja, jos ei saa siihen edes mahdollsuutta?
Sehän on vain luonnon valintaa etteivät kaikki pääse lisääntymään. Jos ei ole sen vertaa siunaantunut avuja että osaisi olla oman vaimonsa kanssa niin että vaimo haluaisi antaa mahdollisuuden kokonaisvaltaiseen yhdessäoloon, siitä voi vetää johtopäätöksen että kannattaa keskittyä elämässään muihin asioihin tai parantamaan tapansa.
Okei