Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte minun tilanteessani?

Vierailija
10.10.2006 |

Meinasin laittaa, että housuissani, mutta sitten olisin arvannut vastausten laadun. : ) Toivon siis asiallisia vastauksia, jos joku kiltti jaksaa ruveta siihen!!! Siis, alallani on harvoin virkoja auki tällä seudulla ja nyt siis on. ongelma on siinä, että olen nyt äitiyslomalla, eikä minulla olisi vielä halua aloittaa työelämässä ainakaan ihan täysipainoisesti, vaan haluaisin hoitaa vielä kotona kolmevuotiastamme ja työn alkamisen ajankohtaan 11kk ikäistämme. Rahaahan aina tarvitsee, mutta vähälläkin tulee toimeen, jos siirtää sellaisia haaveita kuin omakotitalon hankkimista tuonnemmaksi. On niin ristiriitaiset fiilikset. Joidenkin mielestä olisin hullu jos jättäisin virkaan hakematta, mutta...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskut täytyy maksaa.

Vierailija
2/5 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla hoitovapaalla tai osittaisella hoitovapaalla uudestakin virasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, että ainakin moraalinen velvoite olisi, mutta en sitten tiedä.

Vierailija
4/5 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnantajalle 2 kk aikaisemmin kuin on jäämässä hoitovapaalle (laki on olemassa). Mutta voit tietenkin haastattelussa kysyä, sopiiko, että jatkat hoitovapaata vielä pari kuukautta ja työt aloittaisit vasta sitten. Jos on hyvä tilaisuus saada juuri oikea työ, niin ota vastaan. Itse tein saman. Tosin lapseni on jo yli 2 vuotias mutta olisin tahtonut olla kotona tuon 3vuotta. Töihin menin.

Vierailija
5/5 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin kysyisin tätä mahdollisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan