Poikani vaimo on puoliksi venäläinen enkä häpeä siitä
Voin sanoa asian ääneen ja olen sujut sen kanssa. Siitäs saatte mammat.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä? Tuskin poikasi vaimo Ukrainassa vauvoja ra*skailee.
Kollektiivinen vastuu, oletko kuullut? On hänki syypää tavalla tai toisella. En siis huutelisi asiasta julkisilla paikoilla ap.
Perusteletko, miten joku ketä et edes tunne, on automaattisesti syypää tuon hullun ukon sekoiluihin?
Tyttäreni mies on venäläinen ja suoraan sanottuna minua hävettää. Nimi on tietysti venäläinen ja puheen aksentti myös. Ulkonäkö on kaikista ihmeellisintä, aivan kuin Putin nuorena.
Vävy on oikein mukava nuorimies mutta salaa huonosti inhonsa ukrainalaisia kohtaan. Olisi halunnut tyttönsä nimeksi Ludmila mutta onneksi lapsesta tuli Mila, vaikka onhan se lyhennys Ludmilasta. Toinen tyttö on Alina.
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni mies on venäläinen ja suoraan sanottuna minua hävettää. Nimi on tietysti venäläinen ja puheen aksentti myös. Ulkonäkö on kaikista ihmeellisintä, aivan kuin Putin nuorena.
Vävy on oikein mukava nuorimies mutta salaa huonosti inhonsa ukrainalaisia kohtaan. Olisi halunnut tyttönsä nimeksi Ludmila mutta onneksi lapsesta tuli Mila, vaikka onhan se lyhennys Ludmilasta. Toinen tyttö on Alina.
Aika kauheat nimet silti. Nimi on enne eli todennäköisesti tytöistä tulee kiiltäviä esineitä vaanivia harakoita, venäläisen perinteen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi hävetä? Sukuni on lähtöisin venäjältä eikä minua hävetä. Mitään tekemistä ole seniilin papan kanssa.
Hyi
Saattaa olla sinunkin sukuasi, ota selvää. Paljon meissä suomalaisissa venäläistäkin verta.
No pillu kuin pillu. Pääasia että poikasi saa pesää.
Strippaa pois pelle kirjoitti:
Just joo joku srippari baarista kaksoiskansalainen onhan noita.
Itse olet noita.
Ällötävä tämä tyhmyys mikä on vallannut nyt suomessa yök!