Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikani vaimo on puoliksi venäläinen enkä häpeä siitä

Vierailija
09.05.2022 |

Voin sanoa asian ääneen ja olen sujut sen kanssa. Siitäs saatte mammat.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siitä? Tuskin poikasi vaimo Ukrainassa vauvoja ra*skailee. 

Kollektiivinen vastuu, oletko kuullut? On hänki syypää tavalla tai toisella. En siis huutelisi asiasta julkisilla paikoilla ap.

Ällötävä tämä tyhmyys mikä on vallannut nyt suomessa yök!

Vierailija
22/27 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siitä? Tuskin poikasi vaimo Ukrainassa vauvoja ra*skailee. 

Kollektiivinen vastuu, oletko kuullut? On hänki syypää tavalla tai toisella. En siis huutelisi asiasta julkisilla paikoilla ap.

Perusteletko, miten joku ketä et edes tunne, on automaattisesti syypää tuon hullun ukon sekoiluihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni mies on venäläinen ja suoraan sanottuna minua hävettää. Nimi on tietysti venäläinen ja puheen aksentti myös. Ulkonäkö on kaikista ihmeellisintä, aivan kuin Putin nuorena.

Vävy on oikein mukava nuorimies mutta salaa huonosti inhonsa ukrainalaisia kohtaan. Olisi halunnut tyttönsä nimeksi Ludmila mutta onneksi lapsesta tuli Mila, vaikka onhan se lyhennys Ludmilasta. Toinen tyttö on Alina.

Vierailija
24/27 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni mies on venäläinen ja suoraan sanottuna minua hävettää. Nimi on tietysti venäläinen ja puheen aksentti myös. Ulkonäkö on kaikista ihmeellisintä, aivan kuin Putin nuorena.

Vävy on oikein mukava nuorimies mutta salaa huonosti inhonsa ukrainalaisia kohtaan. Olisi halunnut tyttönsä nimeksi Ludmila mutta onneksi lapsesta tuli Mila, vaikka onhan se lyhennys Ludmilasta. Toinen tyttö on Alina.

Aika kauheat nimet silti. Nimi on enne eli todennäköisesti tytöistä tulee kiiltäviä esineitä vaanivia harakoita, venäläisen perinteen mukaan.

Vierailija
25/27 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi hävetä? Sukuni on lähtöisin venäjältä eikä minua hävetä. Mitään tekemistä ole seniilin papan kanssa.

Hyi

Saattaa olla sinunkin sukuasi, ota selvää. Paljon meissä suomalaisissa venäläistäkin verta.

Vierailija
26/27 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pillu kuin pillu. Pääasia että poikasi saa pesää.

Vierailija
27/27 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strippaa pois pelle kirjoitti:

Just joo joku srippari baarista kaksoiskansalainen onhan noita.

Itse olet noita.